Plaats reactie
33
Hallo,
Ik heb de verschillende stappen bekeken en heb 2 vragen:
1) is deze tekst ook in NL beschikbaar
2) de map C:\Users\<User Name>\AppData\Local is niet te vinden op mijn laptop (ik heb <username> vervangen door mijn naam)
Mvg
34
1) is deze tekst ook in NL beschikbaar
Ja, zie hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... in-windows
2) de map C:\Users\<User Name>\AppData\Local is niet te vinden op mijn laptop (ik heb <username> vervangen door mijn naam)
Dat heb je goed gedaan. Met <User Name> wordt inderdaad je gebruikersnaam bedoeld.
In jouw geval wordt het dan C:\Users\Stegeman\AppData\Local
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
36
Open de verkenner en typ de vetgedrukte map C:\Users\Stegeman\AppData\Local in de adresbalk van de verkenner. (De adresbalk is de plek waar de mapnaam getoond wordt.)
Opent de map dan wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
37
Hallo,
Er zijn 2 mappen:
C:\Users\Stegeman\AppData\Local en C:\Users\Stegeman\AppData\LocalLow
In beide mappen is he bestand IconCache.db niet aanwezig.
In C:\Users\Stegeman\AppData\Local staan eerst een aantal mappen met een combinatie van cijfers en letters tussen haakjes daarna een aantal mappen die bij mij bekende programma's horen en tenslotte:
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload.aamd
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload.aamd
DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
dt.dat
GDIPFONTCACHEV1.DAT
recently-used.xbel
Overigens is het probleem wat beschreven wordt in https://support.microsoft.com/en-us/hel ... in-windows precies mijn probleem.
Mvg
38
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
41
Dan doen we het anders.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand dat je wilt uploaden en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
43
Het bestand IconCache.db heeft het kenmerk 'verborgen', vandaar dat je hem niet zag.
We gaan het bestand verwijderen.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

Enige verbetering nu ?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
44
Hallo,
C:\Users\Stegeman\AppData\Local is nu alleen te vinden door het in startmenu bij zoeken in te vullen, het bestand iconcache.db vind ik nog steeds niet.
Bijgaand het logbestand opgemaakt na het fixen.
Mvg
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
45
Het bestand C:\Users\Stegeman\AppData\Local\IconCache.db is inmiddels verplaatst.
Enige verbetering nu met de icoontjes ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”