32
Volg de aanwijzingen op deze pagina:
https://support.microsoft.com/en-us/hel ... in-windows
Geeft dit verbetering ?
https://support.microsoft.com/en-us/hel ... in-windows
Geeft dit verbetering ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
34
In jouw geval wordt het dan C:\Users\Stegeman\AppData\Local
Ja, zie hier: https://support.microsoft.com/nl-nl/hel ... in-windows1) is deze tekst ook in NL beschikbaar
Dat heb je goed gedaan. Met <User Name> wordt inderdaad je gebruikersnaam bedoeld.2) de map C:\Users\<User Name>\AppData\Local is niet te vinden op mijn laptop (ik heb <username> vervangen door mijn naam)
In jouw geval wordt het dan C:\Users\Stegeman\AppData\Local
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
37
Hallo,
Er zijn 2 mappen:
C:\Users\Stegeman\AppData\Local en C:\Users\Stegeman\AppData\LocalLow
In beide mappen is he bestand IconCache.db niet aanwezig.
In C:\Users\Stegeman\AppData\Local staan eerst een aantal mappen met een combinatie van cijfers en letters tussen haakjes daarna een aantal mappen die bij mij bekende programma's horen en tenslotte:
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload.aamd
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload.aamd
DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
dt.dat
GDIPFONTCACHEV1.DAT
recently-used.xbel
Overigens is het probleem wat beschreven wordt in https://support.microsoft.com/en-us/hel ... in-windows precies mijn probleem.
Mvg
Er zijn 2 mappen:
C:\Users\Stegeman\AppData\Local en C:\Users\Stegeman\AppData\LocalLow
In beide mappen is he bestand IconCache.db niet aanwezig.
In C:\Users\Stegeman\AppData\Local staan eerst een aantal mappen met een combinatie van cijfers en letters tussen haakjes daarna een aantal mappen die bij mij bekende programma's horen en tenslotte:
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload
ACCCx4_2_0_218.zip.aamdownload.aamd
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload
ACCCx4_5_0_331.zip.aamdownload.aamd
DCBC2A71-70D8-4DAN-EHR8-E0D61DEA3FDF.ini
dt.dat
GDIPFONTCACHEV1.DAT
recently-used.xbel
Overigens is het probleem wat beschreven wordt in https://support.microsoft.com/en-us/hel ... in-windows precies mijn probleem.
Mvg
38
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
41
Dan doen we het anders.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand dat je wilt uploaden en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Blader naar het bestand dat je wilt uploaden en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
43
Het bestand IconCache.db heeft het kenmerk 'verborgen', vandaar dat je hem niet zag.
We gaan het bestand verwijderen.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Enige verbetering nu ?
We gaan het bestand verwijderen.
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Enige verbetering nu ?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
44
Hallo,
C:\Users\Stegeman\AppData\Local is nu alleen te vinden door het in startmenu bij zoeken in te vullen, het bestand iconcache.db vind ik nog steeds niet.
Bijgaand het logbestand opgemaakt na het fixen.
Mvg
C:\Users\Stegeman\AppData\Local is nu alleen te vinden door het in startmenu bij zoeken in te vullen, het bestand iconcache.db vind ik nog steeds niet.
Bijgaand het logbestand opgemaakt na het fixen.
Mvg
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.