Plaats reactie
1
Hallo, de pc van mijn vriendin loopt steeds vast, weet dat het met googel chrome gebeurt van de andere browser weet ik niet. Heb alles gescand maar er is niks gevonden door malwarebytes. Ik denk dat het een draadloos probleem is, ik heb de pc bij mij thuis en doet het hier goed.
FRST.txt
Addition.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

Stap 1. Afbeelding Reset Google Chrome.


Stap 2.
Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot dit klaar is en klik dan rechts boven op RESULTATEN.
Op de pagina die opent klik rechts onder op het teken zie bij nummer 1.
Afbeelding In het schermpje wat opent kopier en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hallo, chrome gereset maar dat had ik een week geleden ook al gedaan, wat de speedtest betreft, de pc staat nu bij mij en kan ik helaas niet zien wat telenet doet bij haar.
speedtests-2019-02-26-123157.csv
Afbeelding
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
7
die werkt niet traag hoor, juist internet valt af en toe weg, ze zijn al een paar keer komen zien maar vinden het probleem niet of ze willen het niet vinden, je betaald +100€ en je wilt toch iets voor dat geld, ik betaal maar de helft en doet beter
9
Oké, zal eens zien of ik er ergens een vind, zal die dan eens een paar dagen aansluiten en kijken of dit beter is. Ik had dat gedacht ook al om deze te bekabelen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”