Plaats reactie
1
Hallo.

Ik heb weer malware op.mn account van pc weblogs.
Zoals er word gezegd da tv ik dat kan verminderen door notivicatie uit te zetten.maar dan nog blijft mijn mail box volstromen van pc weblogs.


Zal een screen dot plaatsen
4
wijzig notificatie opties, waar vind ik dat?
zal hier alvast een print screen toevoegen maar denk nite dat je deze bedoelt
Afbeelding zal staks verder gaan
11
Hallo abbs,

Het lukt me niet om de afbeeldingen te verkleinen, ik krijg melding dat de afbeelding te groot is om optesturen dus dat gaat niet en afbeelding verkleinen dat gaat mij nù even niet worden.....
Maar als ik bij abbonementen kijk dan zie in die spammer er bij staan maar die kan ik niet verwijderen en de andere berichten ook niet, kan ze wel selecteren maar dan kan ik er niets mee doen.
13
Jordan1980 schreef:Hallo abbs,

Het lukt me niet om de afbeeldingen te verkleinen, ik krijg melding dat de afbeelding te groot is om optesturen dus dat gaat niet en afbeelding verkleinen dat gaat mij nù even niet worden.....
Maar als ik bij abbonementen kijk dan zie in die spammer er bij staan maar die kan ik niet verwijderen en de andere berichten ook niet, kan ze wel selecteren maar dan kan ik er niets mee doen.
Jij kan die berichten ook niet verwijderen en dat hoeft ook niet, als het goed is moet ergens een vinkje verkeert staat waardoor je een bericht krijgt.
Ergens bij een forum onderdeel heb je op Aboneer op forum zie dit plaatje geklikt;Afbeelding Hierdoor krijg je een E-mail notificatie van een gepost bericht  vaak spam.

Dat zou je hier na kunnen kijken:
Gebruikerspaneel >  klik bovenin op Forumvoorkeuren > klik Wijzig notificatieopties.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”