Plaats reactie
1
Help mijn laptop doet raar en wordt steeds trager en als ik hem wil uitzetten blijft hij ergens op hangen en moet ik de aan en uitknop ingedrukt houden om uit te schakelen anders blijft hij uren maar doorgaan om uit te schakelen wat hij niet wil doen wie kan mij helpen
2
Welkom,

Doe het volgende zodat we wat informatie over je laptop verkrijgen.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit via één van de onderstaande links:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Hier en hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Rechtsklik op FRST.exe dan wel FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
Druk op de knop Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze 2 logbestanden als bijlage toe aan je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
4
Er is een hacktool aanwezig om Windows en/of Office niet legitiem te gebruiken.
Het is tegen de regels om mensen met een illegaal besturingssysteem of andere illegaal gebruikte programma's te helpen.
Hacktools kunnen je systeem trager en ook onveiliger maken.
Ga je akkoord met de controle en opschonen van je computer waarmee ook de hacktool verwijdert zal worden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
6
Oke, begin met de volgende stappen en vertel of dit gelukt is.

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • KMSpico
Herstart de computer.

Stap 2:
Het programma "Customer Experience Improvement Program" geeft een foutmelding, dat gaan we uitschakelen.
Klik op Start.
In de witte invoerbalk, typ CEIP en druk op de enter-toets.
Er verschijnt nu een venster Programma voor verbetering van de gebruikerservaring.
Selecteer Nee, ik wil niet deelnemen aan het programma..
Klik op Wijzigingen opslaan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
Prima.

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • Advanced SystemCare 10
Herstart de computer.

Stap 2:
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool opnieuw via onderstaande link:
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Na het downloaden, verplaats het bestand FRST.exe naar je bureablad. Maak geen snelkoppeling!

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
Ik ga dat nu uitvoeren even een update bij verwijderen advanced systemcare 10 kreeg ik melding dat deze al verwijderd is van de pc toen de vraag of ik het uit de lijst wil verwijeren heb ik ja gezegd en kreeg ik een foutmelding dat ik niet de rechten heb om dit uit te voeren ?? Hetzelfde gebeurde ook bij kmspico
10
bij verwijderen advanced systemcare 10 kreeg ik melding dat deze al verwijderd is van de pc toen de vraag of ik het uit de lijst wil verwijeren heb ik ja gezegd en kreeg ik een foutmelding dat ik niet de rechten heb om dit uit te voeren ?? Hetzelfde gebeurde ook bij kmspico
Doe stap 2 dan nog niet.
Schakel eerst de realtime-bescherming van AVG uit en probeer de de-installatie dan opnieuw.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
13
peter ik moet echt nu even afsluiten lees je antwoord morgenavond ik moet 6 uur weer op vandaar zie graag morgen de berichten en verdere stappen weer
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”