Plaats reactie
61
EDIT: Heb mail beantwoord. Dus maar op reactie wachten??
Oke, ik lees in de screenshot van je email bij punt 2 dat je op de link "Vragen / opgelost" moet klikken, het formulier invullen en vervolgens op "Opgelost en markeer als opgelost" klikken.
Heb je dat ook gedaan ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
63
Die is dus niet meer klikbaar...error 403 als ik die link aan klik.
Dat is niet zo netjes. Blijkbaar heb je toegang meer of is de link verlopen. Niet zo klantvriendelijk als je het mij vraagt.
Ik heb het idee dat je IP adres nog steeds als verdacht aangemeldt staat bij Tele2 en daardoor bepaalde website niet goed werken.
Denk dat Tel2 toch aan zet is hier.
Neem nogmaals contact op met Tele2, meld dat je computer gecontroleerd is en schoon bevonden, je antivirus programma uptodate is en niets verdachts vindt.
Hopelijk kunnen ze daarmee je account herstellen of je een nieuwe email sturen met een wel werkende link.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”