Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.
Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.
Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.
abbs schreef:Het kan een false positief zijn, kan je een logje plaatsen of een printscreen van de melding van Bitdefender.
abbs schreef:Stap 1.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Fixlist.txt
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie
Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Luc Paul schreef:Wanneer de Fixlog.txt was aangemaakt , sloot mijn PC automatisch af en werd heropgestart. Is dit normaal?
Luc Paul schreef:Bitdefender geeft nog steeds aan dat svchost.exe geblokkeerd wordt. En nu ook System.