Plaats reactie
1
Hallo,

Ik draaide vanmiddag een scan met de ESET online scanner en die heeft twee dingen in quarantaine geplaatst. Zie screenshots. Dat zijn drivers die ik onlangs van de website van Asus heb gedownload voor mijn nieuwe Asus-desktop.

https://www.asus.com/nl/Motherboards-Co ... _Download/

Kan ik ervan uitgaan dat die false positives zijn en hen uit quarantaine halen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
5
Oké, dus laten weghalen door ESET? En daarna die hele map verwijderen? Ik heb de drivers voor audio, LAN, chipset, SATA, en VGA in een andere map staan.
6
DieEnDie schreef: Oké, dus laten weghalen door ESET? En daarna die hele map verwijderen? Ik heb de drivers voor audio, LAN, chipset, SATA, en VGA in een andere map staan.
Dan zou je ook die map kunnen verwijderen waar DeamonTools instaat en ter controle een scan met Eset doen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Ik heb ze weggehaald met ESET en de hele map verwijderd. Een scan met ESET daarna kwam er schoon uit. De pc is weer supersnel.

Dank, abbs, voor je moeite! Hopelijk is nu de laatste stoorzender verwijderd.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”