Pagina 1 van 1

Uw betaalpas verouderd [Phishing]

Geplaatst: 12 nov 2016 10:19
door Maxstar
Afbeelding Geachte relatie,

Afgelopen jaar hebben wij veel last van misbruik met onze betaalpassen, hierdoor hebben wij begin 2016 besloten een nieuwe
betaalpas te ontwikkelen die de misbruik van onze betaalpassen tegen gaat. Hierover bent u inderdaad eerder over gemaild.

In de laatste week van de maand september hebben wij u per post een vernieuwde betaalpas toe gestuurd naar uw adres.
Wij hopen dat deze goed is aangekomen. Wij zien namelijk namelijk in ons systeem dat er van de nieuwe betaalpas nog geen
gebruik van is gemaakt. Uw huidige betaalpas wordt per 18 november geblokkeerd voor gebruik.
Heeft u de betaalpas niet ontvangen?Om veiligheidsredenen wordt u verplicht de aanvraag hier zelf te doen. Dit kost u slechts enkele minuten.
Klik hier of hieronder op de verwijsknop en bestel gratis uw vernieuwde betaalpas.

NB:Na 18 november betaalt u een bedrag van EUR19,95 voor het vervangen van uw betaalpas, deze wordt automatisch van uw rekening geincasseerd.
Afbeelding Heeft u de betaalpas wel ontvangen?Dan kunt u deze brief negeren. U wordt hierbij wel verzocht om uw nieuwe betaalpas te gebruiken, hierdoor komt u niet
voor verrassingen te staan vanaf 18 november
Hartelijk dank voor uw medewerking

Met vriendelijke groeten,

Rabobank
Afdeling IT Support