Pagina 1 van 1

Voorkom preventieve blokkade [Phishing]

Geplaatst: 12 nov 2016 10:26
door Maxstar
Afbeelding Beste klant,
Onze systeem heeft opgemerkt dat er op uw account onlangs is ingelogd vanaf een ander IP-adres. Dit kan zijn geweest door dat u bent ingelogd vanaf een andere internetverbinding of door het herstarten van uw huidige internet modem. De veiligheid van u bankomgeving gaat bij ons voorop en daarom zijn wij genoodzaakt om na te gaan of de toegang tot de rekening door u zelf is geautoriseerd .

Wij verzoeken u de autorisatie van de rekening via onderstaande link te bevestigen.

Verifieer uw huidige IP-adres hier.

Als de verificatie van uw rekening binnen 24 uur na ontvangst van deze email niet is voldaan, dan is het aan de ING om het betaalverkeer veilig te houden. De ING zal daarom ook een preventieve blokkade instellen op uw Mijn ING en uw ING betaalpas.

Meer informatie

Daarnaast vragen wij u ook de bankafschrift te controleren op onregelmatige activiteiten. Merkt u een onbekende bij- en/of afschrijving op uw rekening dient u zo snel
mogelijk contact op te nemen met uw lokale bank.

Met vriendelijke groet,
ING

Afbeelding