Gesloten
1
hallo iedereen,

dit staat plots op m'n bureaublad...ken er niks van, heb ook niks abnormaals gemerkt...

wat moet ik hiermee?

alvast bedankt...

Nine
debug.log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
2
Jij hebt echt geen crash gehad - jouw computer is niet ineens afgesloten?
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
3
nee niks van dat alles...ik had met paintShopPro bezig geweest en ineens stond dat op m'n buroblad
iedere keer leer ik meer en meer
4
Goedemorgen Lynneke, vertel: is PaintShopPro door jouw gekocht of heb jij dat programma op andere wijze geactiveerd, of heb jij die software via bekenden gekregen?

Die dumpfile geeft mij namelijk het idee dat er iets helemaal niet klopt in jouw Windows.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
5
ik heb die aangekocht Abraham54, geen andere software meer op mijn pc, alleen maar troubles mee gehad...
iedere keer leer ik meer en meer
6
Dan hoop ik voor jou dat PeterJ of een van zijn collega's hier jou snel gaat helpen.
Let wel, ik voel me helemaal in staat om jou te helpen, maar hou rekening met dit forum.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
7
dat is ok Abraham54, ik zie wel iemand tevoorschijn komen...dank je wel voor de info, Nine
iedere keer leer ik meer en meer
8
Hallo Lynneke of Nine,

Het logje geeft aan dat een of ander programma de map C:\Program Files (x86)\Nolarry\Reports\Dump niet kan vinden of aanmaken.
Het lijkt me meer een probleem van dat programma (PaintShopPro ?) en geen virus/malware probleem.

Download Afbeelding SystemLook en bewaar het op je bureaublad.
32-bit: SystemLook.exe of SystemLook.exe.
64-bit: SystemLook_x64.exe of SystemLook_x64.exe.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

Code: Selecteer alles

:dir
C:\Program Files (x86)\Nolarry /s
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
9
SystemLook.txt
ik hoop maar dat dit juist is...alvast bedankt, lynneke
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
iedere keer leer ik meer en meer
10
Prima gedaan.
Hernoem het bestand debug.log op je bureaublad.
Start daarna alleen PaintShopPro. Verschijnt het bestand debug.log dan opnieuw ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
11
tot nu toe heb ik het niet meer voorgehad...als het opnieuw te voorschijn komt dan zal ik weten waar ik mee bezig geweest ben...ik ben de laatste tijd nogal vaak bezig een spelletje te spelen, heb last van lage bloeddruk dus met die warmte valt er niet veel te beginnen...is het van die spelletjes?  geen idee...
iedere keer leer ik meer en meer
12
De map C:\Program Files (x86)\Nolarry is niet aanwezig. Geen idee waar dat bij hoort.
Kijk het een paar dagen aan en meld daarna hoe het gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
13
ken ik ook niet...ik hou het in de gaten...bedankt en fijne avond verder
iedere keer leer ik meer en meer
14
tot nog toe heb ik het niet meer voorgehad...ik wacht nog een week en dan mag dit dicht, heb geen idee waardoor het komt...
iedere keer leer ik meer en meer
15
Oke. Meld je na een week nog eens.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Beveiliging & Privacy”