LastPass is een onderzoek gestart naar aanleiding van gebruikers die niet op de online wachtwoordmanager kunnen inloggen. Verschillende gebruikers melden op Twitter en Reddit dat ze zowel via de smartphone-app als browserextensies hun in de cloud opgeslagen wachtwoorden niet kunnen benaderen. Gebruikers krijgen tijdens het inloggen een foutmelding te zien dat de server niet te bereiken is.
Klik hier om het bericht te lezen.
2
Inmiddels is het probleem reeds verholpen, echter is het wel een apart probleem dat enkel bepaalde gebruikers hier last van hadden? Een dergelijke storing is ook één van de redenen dat ik nooit echt gecharmeerd ben geweest van wachtwoordmanagers die via de cloud werken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Daarom gebruik ik KeePass.
Groeten abbs
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie
4
Klik hier om het bericht te lezen.
Probleem is inderdaad opgelost, het probleem betreft een "klein aantal" gebruikers met een "bepaalde geschiedenis" die niet meer kon inloggen.Maxstar schreef:, echter is het wel een apart probleem dat enkel bepaalde gebruikers hier last van hadden?
Klik hier om het bericht te lezen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom
born to be free is the way to freedom
5
Hier vraag je je toch af om wat voor soort 'geschiedenis' het gaat betreffende een aantal gebruikers. Jammer genoeg geeft LastPass daar geen openheid over, een bug is wel héél algemeen. Juist door dit soort incidenten prefereer ik een lokale wachtwoordmanager.iEscape schreef:[...] een "klein aantal" gebruikers met een "bepaalde geschiedenis" die niet meer kon inloggen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)