Plaats reactie
3
Zal te maken hebben met het vele thuis zitten.
In onze postcode was vermoedelijk een kabel over getrokken of zo, gisteren vanaf 09.00 ongeveer tot 22.00 lag alles eruit, dus TV, internet en telefonie.
Dan ben je blij als je nog een smartphone hebt waarmee je kunt bellen en internetten zo nodig. ;)
Greetings, Black Tiger.
4
Dat denk ik ook, er is wellicht veel meer dataverkeer via particuliere internetverbindingen dan normaal. Hier lag ook internet inclusief de telefoonverbinding eruit. Via het AOP had ik via COAX op mijn oudere Humax nog wel TV, op de Next-box helemaal niks. Die oude TV-tuner kwam toch nog van pas zeg maar. :D
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Het normale analoge TV signaal zou hier per 7 april uitgeschakeld worden maar is opgeschoven vanwege Corona.
We hebben de TV's naast de boxen ook nog gewoon op de analoge aansluitingen hangen. Helaas lag het er echt allemaal uit, dus ook analoge TV.
Dan helpt geen enkele box meer.

Enige TV wat we wel nog konden kijken was Free to Air Satelliet TV, met name Duitse zenders dus. Was trouwens wel een leuke Disney film op dus dat viel dan weer mee.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”