Plaats reactie
32
Hallo,
misschien is dit ook interessant om te weten:

Fake Flash Memory - Internet Watchdog
http://fakememorysentinel.wordpress.com ... oao99-che/" onclick="window.open(this.href);return false;

[klik op] Quick Information op eBay Fakes - Seller List

http://sosfakeflash.wordpress.com/categ ... e-fb-tool/" onclick="window.open(this.href);return false;

[klik op] Read the rest of this entry >> dan verschijnt een lijst met de verkopers.

[klik op tabblad] ARTICLE LIST / [klik op] Complete List - All Articles SOSFake Flash

[in het linker scherm] Bij Categories / Fake Flash EU [47] is te zien wat in Europa worden aangeboden.

en nog meer informatie ::)
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
33
Dan die figuur van Hijackthis.nl die opgelicht geworden is, nou en, dat is toch zijn eigen stomme schuld, of niet soms.?!?
Er word meerdere keren ervoor gewaarschuwd van mensen kijk uit met wat je doet op Internet en kijk uit met wat je besteld, voordat je tot bestelling overgaat, vergewis je ervan dat je met een eerlijk iemand of een echt bedrijf te maken hebt.
Neen, desondanks al die waarschuwingen zijn er toch figuren die het beter weten en schijt hebben aan al die oproepen en dan vinden ze het nog gek dat ze belazerd worden.
Ik kan met die figuur zeker geen medelijden hebben, dan mot je maar uit je doppen kijken en niet zo dom zijn omdaar in te trappen.
Soms denk ik net als Louis van Gaal, ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom!
Hoi "De Hulk",

Even voorstellen die figuur van hijackthis.nl dan maar, nu heb je direct de juiste persoon daar te pakken want die blijkt ook nog de eigenaar te zijn :smiley_swinging:
Ik ben zelf niet opgelicht, wees gerust :rofl:
Lezen is een kunst meneer Hulk, het gaat erom dat er mensen worden opgelicht en reeds zijn opgelicht, dat is gemeld aan Marktplaats maar die doen er uit zichzelf helemaal niks aan.
Dat moet dan allemaal via hun klik systeem, daarom hebben wij ervoor gekozen om zoveel mogelijk mensen in te schakelen om via dit klik systeem de malafide handel de wind uit de zeilen te nemen in dit geval.
Jouw argumentatie over het feit dat iemand iets onder de marktprijs mag verkopen gaat in deze natuurlijk helemaal niet op, zie ook de duidelijk onderbouwde posts van anderen hierover.
Het enige wat dit soort verkoop mogelijk maakt is dat opgelichte mensen hun verlies maar nemen omdat het om een relatief laag bedrag gaat ( +/- € 30.-)
Stel nu eens dat het om een nieuwe Audi A8 zou gaan die een markprijs heeft van € 95.000,- en die wordt je aangeboden voor € 4500,- via marktplaats, zouden ze dan nog steeds zo lang wachten met het onderzoeken van de aanbieder als nu het geval is met die USB sticks?
Daar gaat het om, Markplaats is erg laks als het om kleine oplichting gaat qua geldswaarde.

Misschien kan je die quote van "van Gaal"beter omdraaien :smileybye:
Groeten Erik
34
Matrix schreef:http://ow.ly/65m6j

;D
Hahaha, dank voor de vermelding. In dit geval was ik als handelaar opgelicht (was ook te mooi om waar te zijn... :-[ ). Dus dan maar eerlijk zijn tegen m'n klanten, helaas lees ik hier dat er veel zijn die niet eerlijk zijn en de boel oplichten! Kwalijke zaak.

Happy hunting!
35
BLDA schreef:
Matrix schreef:http://ow.ly/65m6j

;D
Hahaha, dank voor de vermelding. In dit geval was ik als handelaar opgelicht (was ook te mooi om waar te zijn... :-[ ). Dus dan maar eerlijk zijn tegen m'n klanten, helaas lees ik hier dat er veel zijn die niet eerlijk zijn en de boel oplichten! Kwalijke zaak.

Happy hunting!
Mmmmhhhh erg flauw....
Ik zou de beschrijving als ik jou was nog iets aanpassen...
Of gewoon je verlies nemen en die sticks trashen.
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
36
Hoeveel erger kan ik de omschrijving maken, klopt allemaal :lol: En ik krijg er leuke reacties op dus zelfs hier blijkt een markt voor te zijn #nooitgedacht!
37
Geef me een dagje en ik heb een betere tekst voor je.
Twijfels? Check mijn posthistory :twisted:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
38
Vladimir schreef:Geef me een dagje en ik heb een betere tekst voor je.
Twijfels? Check mijn posthistory :twisted:
Er staat level 4; Expert bij je naam dus ik geloof je :bow: Ben zelf net vers binnen hier :Typer:
39
BLDA schreef:
Vladimir schreef:Geef me een dagje en ik heb een betere tekst voor je.
Twijfels? Check mijn posthistory :twisted:
Er staat level 4; Expert bij je naam dus ik geloof je :bow: Ben zelf net vers binnen hier :Typer:

Hahahaha, iets wat goedgelovig :smiley_notnormal:
Vooruit een voorbeeldje ;) klik
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
40
Hahahaha briljant :p Wel mijn humor! :twisted:

Maar of deze gave bij een productomschrijving gaat helpen.. misschien iets te lang ;)
41
Kortere beschijvingen zijn op aanvraag ;)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
42
Vladimir schreef:Kortere beschijvingen zijn op aanvraag ;)
En dat kan nu wel zonder het in 15-voud schriftelijk in te dienen. :smiley_notnormal:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
43
Dat kan, maar voor de 18+ versies mis ik nog steeds 13 aanvragen van jou..... :smiley_notnormal:
Maar goed, daar ik een ubermod niet voor de voeten wil schieten is nog 1 aanvraag genoeg ;)
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
44
BLDA schreef: Hahaha, dank voor de vermelding. In dit geval was ik als handelaar opgelicht (was ook te mooi om waar te zijn... :-[ ). Dus dan maar eerlijk zijn tegen m'n klanten, helaas lees ik hier dat er veel zijn die niet eerlijk zijn en de boel oplichten! Kwalijke zaak.

Happy hunting!
Heb je daar nog wel werk van gemaakt of was dit niet haalbaar?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
45
Forza schreef:Heb je daar nog wel werk van gemaakt of was dit niet haalbaar?
Nee, dan moet ik het hele spul terugsturen naar China in de hoop dat ik iets terug krijg. Dat zou dan waarschijnlijk de aankoopprijs zijn zonder de verzendkosten. Met andere woorden dan ben ik 2x DHL verzendkosten kwijt en heb ik nog niks. Nu haal ik nog een beetje m'n kosten eruit en doe ik er nog iemand een plezier mee. win-win.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiliging & Privacy”