Gesloten
1
Mijn maat zijn pc start zeer traag op en de programma's werken zeer traag. Heel de computer is traag, hij heeft al Ccleaner gebruikt om eens op te schonen en het duurde 45mins om 60MB te verwijderen...

Ik denk aan een virus of iets wat het was plots dat dit gebeurde. dds logje nodig?

Alvast bedankt
:dank:
2
Welkom,

Stap 1:
Download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Wanneer je internet browser of virusscanner een melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kan je dat negeren, het is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Pak het bestand Zoek.zip uit en verplaats Zoek.exe naar je bureaublad.
  • Windows XP: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista,7,8 en 8.1: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Wacht geduldig totdat Zoek verschijnt, dit zal maximaal 1 minuut duren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    standardsearch;
    installedprogs;
    emptyjava;
    emptyflash;
    emptyiecache;
    emptyffcache;
    emptychrcache;
    
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Stap 2:
Download Afbeelding RogueKiller 32 bit (x86) of RogueKiller 64 bit (x64).

RogueKiller opstarten:
  • Sluit eerst alle openstaande programma's!
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op RogueKiller.exe.
  • Windows Vista,7,8 en 8.1: rechtsklik op RogueKiller.exe en klik op Als administrator uitvoeren.
Scannen:
  • Na opstarten begint RogueKiller meteen een pre-scan, wacht tot de pre-scan klaar is.
  • In het venster "Eula - You must approve the terms to use the program", klik op Toestaan.
  • Klik op Menu Language - Nederlands als Nederlands niet automatisch gekozen is.
  • Vink de volgende opties aan:
    • MBR Scan
    • Verifieer drivers
    • AntiRootkit
  • Klik vervolgens op de knop Scan.
  • Wacht tot het einde van de scan.
  • Een log wordt aangemaakt en geplaatst op het bureaublad.
Na het scannen:
  • Doe verder nog niks maar plaats eerst de log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
Logjes:
RogueKiller:
RKreport[0]_S_05062014_185643.txt
Zoek.exe:
zoek-results.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hoi,

Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
(Indien de-installatie van een item mislukt, ga dan verder met de volgende.)
  • Freemake Video Downloader
    Java 7 Update 25 (64-bit)
    Java 7 Update 51
    MyPC Backup
    Snap.Do
    Snap.Do Engine
Herstart de computer.


Stap 2:
Start Zoek opnieuw:
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe
    (hier of hier) kan je lezen hoe je dat doet.
  • Windows XP gebruikers: Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista,7,8 en 8.1 gebruikers: Rechtsklik op Zoek.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkwaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r
    "Del8321779"=-;r
    "Del6734375"=-;r
    "Del4336063"=-;r
    "Del44415403"=-;r
    "Del8245011"=-;r
    "Del6829474"=-;r
    "Del11728404"=-;r
    [HKEY_USERS\S-1-5-18\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce];r
    "Del8321779"=-;r
    "Del6734375"=-;r
    "Del4336063"=-;r
    "Del44415403"=-;r
    "Del8245011"=-;r
    "Del6829474"=-;r
    "Del11728404"=-;r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
    "AppInit_DLLs"=-r64
    [-HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\MenuExt\Zoek op het web];r
    C:\Program Files (x86)\SearchProtect;fs
    C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Smartbar;fs
    C:\Program Files (x86)\PC Speed Up;fs
    C:\Program Files (x86)\Freemake;fs
    C:\Program Files (x86)\SweetIM;fs
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Wow6432Node\Mozilla\Firefox\Extensions];r
    "fmdownloader@gmail.com"=-;r
    bpegkgagfojjbcpkihigfmkojdmmimdf;chr
    lpgjmggepafkhenaeknpnjiceakbedpi;chr
    [-HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{014DB5FA-EAFB-4592-A95B-F44D3EE87FA9}];r
    [-HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{6459B198-A518-44D6-9B2A-DB6674213DD4}];r
    MyPC Backup;s
    BackupStack;s
    Freemake Improver;s
    FreemakeVideoCapture;s
    msconfigcheck;
    shortcutfix;
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run Script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Sluit het geopende logje.
  • Post het bestand c:\zoek-results.log als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
Hallo,

Snap.do en die andere Snap niet mogelijk om te verwijderen..
Heb geprobeerd via configuratiescherm, Ccleaner en op internetgezocht en zo ben ik bij anvisoft gekomen maar zelfs dat werkt niet. Ze zeggen dat ik installer nodig heb en dat ze het niet vinden en ook iets met windows, dus dit klopt helemaal niet.

De andere zijn wel gelukt.
Ik heb nu wel zoek.exe uitgevoerd -->
logje:
zoek-results.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hoi,

Gebruik aub geen andere tools dan in dit topic aangegeven. Dat werkt erg verwarrend.
Als iets niet lukt, meldt dat dan alleen.

Stap 1:
Download Afbeelding AdwCleaner by Xplode naar je bureaublad.

Sluit alle openstaande programma's.
Windows XP: Dubbelklik op AdwCleaner.
Windows Vista,7,8 en 8.1: Rechtsklik op AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.
Klik op J'accepte/I Agree.

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart benodigd -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Download ZHPDiag naar het bureaublad.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPDiag. ZHPDiag installeren
  • Dubbelklik op zhpdiag.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik meerdere keren op "Suivant" om het installatieproces te doorlopen.
  • Klik op "Installer" wanneer daar om gevraagd wordt en op "Terminer" wanneer de installatie voltooid is.
ZHPDiag uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configureren".
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het Afbeeldingicoontje "Sélectionner une langue" en kies "Néerlandais".
  • Klik daarna links onderaan op het Afbeelding icoontje "Diagnosemogelijkheden".
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
  • De onderstaande afbeelding is verkleind, klik op de thumbnail voor een vergroting.

    Image
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPDiag.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgende bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
oke en de logjes :)

AdwCleaner:
AdwCleaner[S1].txt
ZHPDiag:
ZHPDiag.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Hoi,

Kopieer onderstaande code volledig:

Code: Selecteer alles

Script ZHPFix
G1 - GCS: Preference [User Data\Default] http://search.conduit.com
G0 - GCSP: Preference [User Data\Default][HomePage] http://search.conduit.com
G2 - GCE: Preference [User Data\Default] [booedmolknjekdopkepjjeckmjkdpfgl] Extutil v.0.1 (Activé)
G2 - GCE: Preference [User Data\Default] [flpcjncodpafbgdpnkljologafpionhb] Managera v.0.1 (Activé)  =>PUP.Manager
O20 - AppInit_DLLs: . (...) -  C:\Program Files (x86)\SearchProtect\SearchProtect\bin\SPVC64Loader.dll (.not file.)  =>Toolbar.Conduit
O43 - CFD: 11/11/2011 - 23:52:57 - [] ----D C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\RegGenie
O45 - LFCP:[MD5.073FFE137BB3FB919AFFB73E0C52B397] - 4/05/2014 - 15:41:14 ---A- - C:\Windows\Prefetch\MYPC BACKUP.EXE-B5EA9514.pf  =>PUP.MyPCBackup
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BackupStack_RASAPI32  =>PUP.MyPCBackup
HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\BackupStack_RASMANCS  =>PUP.MyPCBackup
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\betterinstaller_RASAPI32  =>Adware.MegaSearch
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\betterinstaller_RASMANCS  =>Adware.MegaSearch
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\LatestDLMgr_RASAPI32  =>Adware.OpenCandy
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\LatestDLMgr_RASMANCS  =>Adware.OpenCandy
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\OptimizerPro_RASAPI32  =>PUP.OptimizerPro
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\OptimizerPro_RASMANCS  =>PUP.OptimizerPro
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\pdfforgeToolbar-stub-1_RASAPI32  =>PUP.Dealio
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\pdfforgeToolbar-stub-1_RASMANCS  =>PUP.Dealio
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\PrivitizeVPN_1_RASAPI32  =>Hijacker.PrivitizeVPN
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\PrivitizeVPN_1_RASMANCS  =>Hijacker.PrivitizeVPN
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\PrivitizeVPN_RASAPI32  =>Hijacker.PrivitizeVPN
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\PrivitizeVPN_RASMANCS  =>Hijacker.PrivitizeVPN
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\Searchqu Toolbar uninstall_RASAPI32  =>PUP.Datamngr
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\Searchqu Toolbar uninstall_RASMANCS  =>PUP.Datamngr
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SearchSettings_RASAPI32  =>Adware.SearchSettings
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SearchSettings_RASMANCS  =>Adware.SearchSettings
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\setup_magnipic_RASAPI32  =>Adware.MagniPic
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\setup_magnipic_RASMANCS  =>Adware.MagniPic
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_bluetooth-driver-installer_RASAPI32  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_bluetooth-driver-installer_RASMANCS  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_freepdf_RASAPI32  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_freepdf_RASMANCS  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_origin (1)_RASAPI32  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_origin (1)_RASMANCS  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_origin_RASAPI32  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\SoftonicDownloader_voor_origin_RASMANCS  =>Toolbar.Conduit
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\TornTV_RASAPI32  =>Hijacker.TornTV
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\TornTV_RASMANCS  =>Hijacker.TornTV
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\YontooSetup-S-04F4_RASAPI32  =>Adware.Yontoo
HKLM\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\YontooSetup-S-04F4_RASMANCS  =>Adware.Yontoo
[HKLM\Software\Google\Chrome\Extensions\flpcjncodpafbgdpnkljologafpionhb]   =>PUP.Manager^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D15DAF33C220F91468A1D7D57C31ACD7]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D6D0EB9FDBD90C04D92A7E729058F10D]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A189D17A469616C4688D23E192996267]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\98CC8BF5A4A6E6C4ABF7051DDAB8B058]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7FFA128C2B0FF414D805FC5627883401]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D3BA76A44C779424889063D5098ED2D6]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\397C771A7BCAC904697C3EC629ED33ED]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\351716A953E21214898904032EAE2E81]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2E6768B6932D112438F047C54D180635]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0E12F736682067FDE4D1158D5940A82E]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1A24B5BB8521B03E0C8D908F5ABC0AE6]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\2B0D56C4F4C46D844A57FFED6F0D2852]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\49D4375FE41653242AEA4C969E4E65E0]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6AA0923513360135B272E8289C5F13FA]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6F7467AF8F29C134CBBAB394ECCFDE96]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\922525DCC5199162F8935747CA3D8E59]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BCDA179D619B91648538E3394CAC94CC]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D677B1A9671D4D4004F6F2A4469E86EA]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DD1402A9DD4215A43ABDE169A41AFA0E]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E36E114A0EAD2AD46B381D23AD69CDDF]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\EF8E618DB3AEDFBB384561B5C548F65E]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\Searchqu Toolbar uninstall_RASAPI32]   =>Adware.Bandoo
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\Searchqu Toolbar uninstall_RASMANCS]   =>Adware.Bandoo
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\02F47BF73B948514FAACADD8CBBDF37D]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\07D5290CDBDAE4242926B8E6CA650501]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\080D9F5E1E95FEE4794CE438E635239E]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0E3D8A5B48622A445A7DF73FEFF32C3F]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UpgradeCodes\789034A89BAC50E4782F0A7BDBF75632]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\4318DF19719275242801CBE292063A4C]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\45FC115D1FEAEF849A4E1610D6EC8BF0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\46A5861A389ADB844AF89E31BC9DF0A1]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\49B0E1A6FF50BBE4289E4E23DE6EA0C7]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\4CCCAC049F34D0540AAC13011398BEDB]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5C4389D0BFB302C479DE4178BD5D9EBA]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\5D2B09BDEF4FE54418E6F3373CDBC7AC]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\61B65D3397A1FBF4CB1571B5E4F6B5B0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\68E8A05C60DD9254591DBD16C94EDDBF]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\697E782CF574CC34CBB9566440BA12BC]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\6AE27A8613CF7EA4782F2886F67295E5]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\75D5168E5E176C24981B4E5DBD991078]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\7CE172051F585E04187BCB97570BFA74]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\86A901BA5265452499DCBF719C378EE3]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8724E58E6C7D00C48A0D4F3345EB2C26]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\88ABD1CD5C40EC84789A7F6EF86DAC5E]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\980289C22F80A7C4BB9323DC61255E4E]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9A4B7EF3789F871419D9302583B20C15]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\A6C53B0F76C44004A8F36716213017DB]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\AB676B0E1B9EFA049B9F7DDDA9645734]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B31BBB0B825EDEF45AB0FE7099C68C81]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B471D8D7319336B4CA89374ED0D7B806]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\B59F2D8189784CC46A4597F2842480B0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BC30043663AA2CA4DA1DAA9CA5FDCC75]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BD746FB95FB8E5B45BF66BE54D5FD91F]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\CCF399FCD6D2D3F46BF02A1378654FC9]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\D149C1355C98DE24E82CEFBD996FE06A]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DB59FDB786388EA4D897F3EE715683AC]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\DB8DAD19CFBCC2049A4477183787E8C5]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E1C820A74ED67374BA048B52CB3C3804]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\EC65F200D112357449C8B1BC3CFA03D0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\F327D0C73C0973644A21E8CC852267A0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\FA96423FE2B98E248A3B23548D1E22D9]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\FDC83385E6C239F4C876A77A37DF581D]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\34EDDB1BFB3A2D448845F3EFD0F15A43]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\427EA997C413D1D47907CBFC7B2DB432]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UpgradeCodes\A97CEC23332751B47BA4B95BAA50C9D0]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\F754C503375A13344B22388E18DFE87E]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\1E264E0A5959A1C46BA9175A878B12EA]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\E4748F9A4181FCE46A23C13B517B9420]   =>PUP.SweetIM
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\ED1CAE30F47D14B41B5FC8FA53658044]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\00E944CB89111313EAF35A0553F547F9]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\30C16B15B255BD349A1157B8A83E2AF9]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\53F55AF3F4049ED3FA6EA6F88E414E24]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\68E4BF4B11615E03C97732FD581AB607]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\8CE3DDAB2D152683FBCEB4866BCD2B0F]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\AF6CE16AFEA5C9A39B766468A8B35C21]   =>PUP.Dealio
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\FB1E44269B58F433A8C8E671E37CFDCF]   =>PUP.Dealio
[HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Application\eSafeSvc]   =>PUP.eSafeSecurity
[HKLM\Software\Wow6432Node\delta-homesSoftware]   =>Toolbar.DeltaSearch
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\apnstub_RASAPI32]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\apnstub_RASMANCS]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasapi32]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\askpartnercobrandingtool_rasmancs]   =>Toolbar.Ask
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\optimizerpro_RASAPI32]   =>PUP.OptimizerPro
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Tracing\optimizerpro_RASMANCS]   =>PUP.OptimizerPro
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\08E33F7B61DEFF24BB9673ED7D467636]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\0FF2AEFF45EEA0A48A4B33C1973B6094]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\305B09CE8C53A214DB58887F62F25536]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\69D6A6B2ED56AF24EA6335EAD6E91CA4]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\86EDC790504E1834DBC20C9A04328FD2]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\97C3D0F82E712E241A2F969F45E3351C]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\9E7F556BF224D804D96A96F0F6344789]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\BF4F885EDEE45644EB1E0C99E0162399]   =>PUP.SweetIM^
[HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\UserData\S-1-5-18\Components\CE21F3FD57B244142880EF15A165A156]   =>PUP.SweetIM^
[HKCU\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run]:uTorrent   =>P2P.BitTorrent^
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\flpcjncodpafbgdpnkljologafpionhb   =>PUP.Manager^
C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\BFlix   =>Toolbar.Bflix
C:\Users\Gebruiker\AppData\Local\SearchProtect   =>Toolbar.Conduit
C:\Users\Gebruiker\AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\extensions\gophoto@gophoto.it.xpi   =>Spyware.GophotoIt
emptytemp
emptyflash
Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met ZHPFix. ZHPFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op de snelkoppeling Afbeelding ZHPFix op het bureaublad.
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • In het scherm "Uw systeem nu opschonen?", klik op "Oui".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.
Post het logbestand met de naam "ZHPFix[r1].txt" als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
10
Ik heb hem nog eens herstart en hij deed schijfcontrole: Zwevend bestand {..................} naar mapbestand ......... herstellen en redelijk veel zo.
Hopelijk is dit geen probleem? grts
11
Hoi,

Stap 1:
Download Afbeelding CrystalDiskInfo.zip naar je bureaublad.
Hiermee verkrijgen we wat gegevens over je harde schijf.
Pak het .zip bestand uit in een aparte nieuwe map.
Blader met de verkenner naar de uitgepakte map.
Start DiskInfo.
Als het programma geopend is, zal het gegevens van je harde schijf tonen.
Vergroot het venster zodat alle informatie goed zichtbaar is.
Maak een screenshot van het programma, hoe je dat doet lees je HIER.
Upload dit bestand naar http://www.imgdumper.nl.
Je krijgt dan een unieke link. Post die link in je volgend bericht.

Stap 2:
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen:
  • Malwarebytes Anti-Malware versie 1.75.0.1300
Herstart de computer.

Stap 3:
Download Afbeelding MalwareBytes' Anti-Malware (website) en sla het op je bureaublad op.
(het bestand mbam-setup-x.xx.x.xxxx.exe wordt dan gedownload)
Na het downloaden, dubbelklik erop om het programma te installeren.
Verander geen instellingen tijdens de installatie.

De eerste keer na installatie krijg je een aantal mogelijkheden:
Let op: Haal het vinkje weg bij Start de gratis probeer versie van Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Als je een antivirus-programma actief hebt, stop dat dan eerst. Het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

In het opstartscherm van Malwarebytes' Anti-Malware, klik op de groene knop "Scan Nu".
Als de melding verschijnt "Er zijn updates beschikbaar", klik dan op "Nu Bijwerken". Het scannen start daarna automatisch.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.
Na het scannen en als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Acties Toepassen".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik op Exporteer Logboek - Tekstbestand (*.txt).
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post de inhoud van het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
12
Hallo,

DiskScan link: http://www.imgdumper.nl/uploads7/536aae ... andisk.png

Ik begon te scannen: Na 7minuten, blauw schermpje met zoiets van prevent from damage we shut down en onderaan dump crash enzo..
Heb opnieuw opgestart en nu opnieuw gescant;
Het duurt ong 15 mins voordat de snelkoppelingen en bestanden op het bureaublad verschijnen.
MalwareBytes logje: zal ik morgen posten
14
Hoi,

Stap 1:
Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster CHKDSK C: /F /R en druk op de enter-toets. (let op de spaties!)

Op de vraag "Wilt u dat dit volume wordt gecontroleerd zodra de computer de volgende keer wordt opgestart?" druk op J.
Herstart nu je computer.

Druk tijdens de herstart niet op een toets zodat Schijfcontrole wordt gestart.
Wacht dit geduldig af.

Na de herstart:
Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot en update het naar http://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

Stap 2:
Vertel hoe nu gaat.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
15
Hallo,

De eerste stap lukte met die schijfcontrole, de tweede stap lukte niet er staat eerst: systeemcontrole wordt gestart. Dit proces kan ekele minuten duren. Verificatiefase van systeemscan gestart
En dan 10minuten later staat er, de aangevraagde bewerking kan niet worden uitgevoerd...

mvg
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”