Gesloten
1
Ik wil Sweet Pageia internet verwijderen. Na opstarten van explorer komt deze irritante site. Heb geprobeerd via internet opties. mislukt. Hij blijft komen.
Seniorweb raadde mij Uw forum aan. Ik heb gescand met Malewarebytes Anti Maleware en heb tool PSIT gedownload .
Hoe ga ik verder. Heb gelezen dat ik de logbestanden naar forum moet sturen maar die vind ik niet onder history van Malewarebytes Anti Maleware en die van PSIT kan ik niet vinden.
Nog een vraag over programma Malewarebytes ik denk dat ik per abuis een trial heb genomen en ik wil een free vanaf welke site kan ik die downloaden.

groet
Hilde Eijgenhuijsen en met dank
2
Hallo en welkom op het forum,

Wanneer RSIT vanaf het bureaublad is uitgevoerd zijn hier twee logbestanden aangemaakt (Log.txt) en (info.txt) voeg deze als bijlage toe aan het volgende bericht.
Hoe een bijlage toegevoegd kan worden staan op de onderstaande link beschreven.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 357&t=7806" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Ik heb een RSIT uitgevoerd en bijlage info.txt bijgevoegd hoop dat er oplossing is om sweet page wegtekrijgen.
info.txt
info.txt
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    {6d010537-9e99-400b-b652-b0d5a5757e5d};c
    {68f4dacb-10fa-ca10-ad7d-91b574356f1d};c
    MyPC Backup;s
    C:\Program Files (x86)\MyPC Backup;fs
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
    "AppInit_DLLs"=-;r
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
    "AppInit_DLLs"=-;r64
    C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\MyPC Backup.lnk;f
    C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Browser Extensions;fs
    C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Search Protection;fs
    C:\Program Files (x86)\saveitkeeP;fs
    C:\Program Files (x86)\predm;fs
    C:\Program Files (x86)\CoolSaleCeoauppOn;fs
    C:\ProgramData\CoolSaleCeoauppOn;fs
    C:\Program Files (x86)\Bench;fs
    C:\Program Files (x86)\ClearThink;fs
    C:\ProgramData\OEM Links;fs
    C:\ProgramData\SaleItCoupon;fs
    C:\ProgramData\saveitkeeP;fs
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Ik hoop dat dit voldoende is om een aanwijzing te krijgen hoe ik sweetpage verwijder
zoek-results.log
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Ja hoor, alleen zijn er meerdere stappen benodigd om het systeem geheel op te schonen.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\Users\Admin\AppData\Locallow\mystarttb;fs
    C:\Users\Admin\AppData\Locallow\Smartbar;fs
    C:\Users\Admin\AppData\Locallow\Protect;fs
    C:\Users\Admin\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Weather Alerts;fs
    C:\Windows\SysNative\tasks\LaunchApp;f
    C:\PROGRA~3\PriceDownloAder;fs
    shortcutfix;
    chrdefaults;
    autoclean;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Voor ik aan de gang ga eerst Dank maar nu moet ik voor de tweede keer een zoek log.txt maken en het vorige weggooien want nu staat er op mijn bureaublad nog het vorige logje
8
Daar gaat ie weer met een nieuwe bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
zie nieuwe bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
Hallo,

Dit gaat de goede kant op, voer nu even AdwCleaner uit met de verwijderfunctie.

Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
bedankt ik krijg er zowaar lol in. nu komt google
I
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Hallo,

Dit gaat goed, voer nu ter controle nog eens een volledige scan uit met Emsisoft Anti-Malware.

Download Afbeelding Emsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.
De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren
  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Test 30 days for free". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Join the Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Enable PUPs detection.
  • Kies vervolgens de optie "Full scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\Anti-Malware\Reports")
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Het wordt steeds spannender.Ik heb maar wat gedoneerd want U doet zo veel ik voel me bezwaard. Dank
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
14
Goedemorgen,

Hartelijk dank voor de donatie, en het opschonen van de computer moet natuurlijk wel goed gebeuren. Vandaar dat er meerdere stappen benodigd zijn. ;)
Wat betreft de laatste scan zijn de gedetecteerde items ook in quarantaine geplaatst, volgens het logbestand namelijk niet?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Ik heb nog een scan gedaan alles werkt maar ik zie dat de schijf bijna vol is kan er wat bestandjes van het bureau blad ik heb Mcafee moet daar nog Malwar bij het wordt wel erg vol 2 maleware
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”