Gesloten
33
Helaas niet gelukt.
Het viel mij wel op dat toen ik de eerste versie verwijderde van het bureaublad er geen zook.exe te vinden waren in revo-uninstaller en configuratiescherm,Heb bij zoeken gekeken niet te vinden. Toen bij download en daar vond ik 3 zoek bestanden die ik verwijderd heb.
Ik hoop dat ik alles toen verwijderd heb. Op nieuw via jullie site gedownload na McAfee uitgezet te hebben.
Afgesloten en in de veilige modus zoek.exe opgestart. Het bestandje stond veilig op een stick.
Maar teleurstelling er verscheen weer een foutmelding 0xc0000142 jammer
34
Zoek.exe staat inderdaad niet in de softwarelijst van Windows vermeld, dit komt omdat het programma niet geïnstalleerd is en het een portable programma is.
Maar voer eerst AdwCleaner eens uit, wellicht is het wel mogelijk om deze uit te voeren.

Download Afbeelding AdwCleaner - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

AdwCleaner uitvoeren
  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Scannen.
  • Wanneer de scan gereed is Klikt u vervolgens op de knop Verwijderen.
  • Als dit gereed is wordt er gevraagd om de computer opnieuw op te starten, klik hier op OK.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt het logbestand automatisch geopend.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
35
als bijlage het rapport
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
36
Dit ziet er toch netjes uit, maar laten we nog even met een andere tool een extra controle doen.

Download Afbeelding OTL naar het bureaublad.

OTL uitvoeren
  • Dubbelklik op "OTL.exe" om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer er een melding verschijnt van het gebruikersaccountbeheer klik dan op "Ja / Yes".
  • Vink bovenin OTL de optie "Scan all users" aan.
  • Klik nu op de knop "Run Scan" Afbeelding.
  • Wanneer OTL gereed is zullen er twee log bestanden worden geopend met de naam (OTL.txt) en (Extras.txt).
  • Voeg beide bestanden nu als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
37
we hebben er een dagtaak aan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
38
Hallo

Download het bestand Fix.txt naar het bureaublad en start OTL opnieuw.
  • Klik op Run Fix bovenaan.
  • Er verschijnt nu een melding "No fix has been provided" klik hier op OK.
  • Navigeer nu via het geopende verkenner-venster naar het bureaublad en selecteer Fix.txt.
  • Klik vervolgens nogmaals op Run Fix bovenaan.
  • Laat het programma ongehinderd werken, herstart de computer als het klaar is en sla de log op die verschijnt.
  • Open OTL weer en klik op Quick Scan bovenaan.
  • Plaats de log van de "Quick Scan" en van de "Fix" beide als bijlage in het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
39
Als bijlage de 2 bestanden
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
41
Ik weet niet wat ik nu moet doen.Ik heb de 2 bestanden 10032014_212228.log en OTL txt als bijlage gestuurd maar heb nog niet gehoord wat ik nu moet doen.Dit was een actie omdat ik zoek.exe niet kon openen .door foutmelding 0xc0000142 die foutmelding is er nog steeds ook als ik de pc opstart.
Maar sweetpage is eruit en google staat er netjes op.

Wat betreft het andere probleem.windows updaten lukt niet meer die vraag hadden ik gesteld om mij vast te oriënteren. Hoe ik verder ga met de pc nadat het vorige probleem.is opgelost Mijn vraag is wat ik nu moet doen na het insturen van bovengenoemde bestanden
42
De logbestanden van OTL mogen weer verwijderd worden, de instructies met fixlist waren de laatste. Een aangezien dit probleem met sweetpage is verholpen kunnen we dit topic afsluiten.
Het probleem met de Windows Updates kan dan in het andere topic verder behandeld worden.

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
43
voor we afsluiten eerst mijn dank en dan nog een vraagje wat doe ik met de foutmelding 0xc0000142
44
bovenstaand heb ik gedaan, bijna alles is van het bureaublad er staat nog 1 bestandje fix.txt verder komt tijdens dit downloaden weer de foutmelding 0xc0000142 dat meldt applicatie kan niet geopende worden maar de meeste bestanden zijn wel weg. op die ene na
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”