Gesloten
16
Hallo,

De gebruikte logbestanden en tools kunnen weer verwijderd worden. Wat betreft Emsisoft Anti-Malware kan je deze gewoon blijven gebruiken als (gratis) malwarescanner naast McAfee.

Download Afbeelding Delfix by Xplode naar het bureaublad, deze zal de gebruikte tools en logbestanden weer verwijderen.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt, echter hoeft u deze niet te plaatsen.
Afbeelding
Adware en Browser Hijackers voorkomen
Hoe kunt u adware en Browser Hijackers voorkomen? Steeds meer en meer vormt "adware" en alle andere potentieel ongewenste software in de categorie PUP één van de meest voorkomende computerproblemen. In het onderstaande artikel leest u meer informatie.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
17
Ik durf het niet meer te zeggen wad helemaal blij de sweetpage is eraf maar bijna aan het eind ging het mis ik kan niet meer inloggen vanaf laptop op uw site er verschijnen allemaal reclames en ik was zo blij gelukt heb xzo geploetert met geduld wat nu ik doe nu vanaf mijn smartphone excuus
19
Wat heb je in de tussentijd geïnstalleerd, voer sowieso even RSIT opnieuw uit dan kunnen we even kijken wat de oorzaak van de reclame is.

Download Afbeelding RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureablad op. Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

RSIT Uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Als u RSIT de eerste keer uitvoert zal HijackThis gedownload worden als deze niet aanwezig is, sta dit vervolgens toe door op "I accept" te klikken.
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" geopend.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
20
Maar dan moet ik eerst kunnen inloggen op jullie site op mijn laptop.ik krijg wel de site en de cursor maar inliggen gaat niet nu staat de laptop te scannen met Emsisoft.
Misschien kan ik dan alles uitvoeren.Nu ik weet het dom dom geluid deed het niet meer geluidskaart moest geïnstalleerd toen is het mis gegaan Regclean kwam er op en die heb ik weggehaald.ik ben.altijd heel precies en dacht dat alles nu n
Orde was.wacht het scannen af
21
Wellicht heb je zo'n vage driver-updater gebruikt, of een driver die van een onbetrouwbare locatie is gedownload? Download de drivers altijd via de website van de fabrikant zelf, of laat deze via Windows Update installeren.
Wat betreft RSIT kan je deze ook op een andere computer downloaden, even met een USB-Stick overzetten en vervolgens uitvoeren. Mocht het inloggen op het forum nog steeds niet mogelijk zijn, dan kan je het logbestand ook even met bijvoorbeeld een USB-Sttick via een andere computer als bijlage toevoegen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
23
Daar komt de RSIT
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
24
Hallo,

Mooi dat het uitvoeren van RSIT is gelukt... :good: Blijkbaar staat de tijd niet goed ingesteld op deze PC, deze geeft immers 22:09 als tijdstip van uitvoeren aan?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    {6d010537-9e99-400b-b652-b0d5a5757e5d};c
    {68f4dacb-10fa-ca10-ad7d-91b574356f1d};c
    MyPC Backup;s
    C:\Program Files (x86)\MyPC Backup;fs
    C:\Program Files\TermTutor;fs
    C:\Program Files (x86)\TermTutor;fs
    C:\Program Files (x86)\OnlineMapFinder_9p;fs
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
25
Kan zoek niet openen krijg ffoutmelding 0xc0099
heb al systeemherstel gedaan..scanner maleware. Etc. Op google gezocht.
De tijd is is bij mij 6 uur later zit in Australië.
29
daar gaat ie dan weer
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
30
Goedemorgen,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    {6d010537-9e99-400b-b652-b0d5a5757e5d};c
    C:\Program Files (x86)\OnlineMapFinder_9p;fs
    {6a79cdac-f710-4996-842b-fdc33b785a35};c
    {d9f16d8b-81b5-4667-af4d-25365bbf7fc9};c
    {f41a56d2-7b52-4d16-812c-a63c6ca9d4c5};c
    OnlineMapFinder_9pService;s
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "OnlineMapFinder EPM Support"=-;r
    "OnlineMapFinder AppIntegrator 32-bit"=-;r
    "OnlineMapFinder AppIntegrator 64-bit"=-;r
    "OnlineMapFinder Search Scope Monitor"=-;r
    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    startupall;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”