Gesloten
17
Hallo Maxstar,

Geen probleemoplosser die zich aanbiedt bij het klikken op het icoontje:
Rechtse klik: volumemixer open (in grijs)/ Afspeelapparaten,... (in zwart)
Linkse klik: niets
Met de muisaanwijzer over icoon schuiven: geen geluidsapparaat geïnstalleerd.
Bij opstarten PC hoor ik geen enkel biepgeluidje.

Ik vrees dat dit een hardware probleem zal zijn.

William
18
Hallo Maxstar,

Momenteel (voor hoe lang is me een raadsel) is het geluid er terug. Bij opnieuw opstarten heeft de laptop het stuurprogramma Realtek ... geïnstalleerd zonder dat ik iets bijzonders gedaan heb, en ... het geluid doet het weer. Een mirakel?

Toch bedankt

William
20
Hallo Maxstar,

Het is wel degelijk een hardware probleem: ik tracht iemand uit mijn kenissenkring te overtuigen om de laptop eens open te leggen om te zien of er nog iets te redden valt.

Bedankt voor je geboden hulp.

William
22
Hallo,

Laptop is weer hersteld: het geluid is er terug. De geluidskaart en aansluitingen zijn gereinigd en behandeld met contactspray en vooral veel geduld om alle schroefjes te vinden om los te maken en weer in te schroeven op de juiste plaats.

Bedankt voor jullie hulp en doe vooral zo verder; :goed: :dank:

William

PS onderwerp mag gesloten worden
23
Goedemorgen,

Graag gedaan en fijn dat alle problemen zijn verholpen... :good:

Omdat het probleem is verholpen wordt dit topic gesloten en verplaatst naar de sectie opgeloste problemen / logs.
  • Als u dit topic heropent wilt hebben, dan kunt u mij of één van moderators een (PB) privébericht sturen met een link naar dit betreffende topic.
  • Indien het topic al langere tijd is gesloten kunt u het beste hier een nieuw topic aanmaken met uw probleemomschrijving, en eventueel verwijzen naar dit gesloten topic.
  • Voor alle andere vragen kunt u in het juiste forum een nieuw onderwerp starten.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”