Gesloten
1
Goedendag
Mijn laptop Sony Vaio geeft met opstarten steeds foutmeldingen van solution center pad bestaat niet en dergelijke en daarom wilde ik hem even na laten kijken of er ook eventuele virussen aanwezig zijn
Hitmanpro vind niets momenteel dan alleen de bijgevoegde log bestand
Ook voeg ik de rsit logbestand toe
In afwachting met vriendelijke groet Stephan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo,

We gaan even wat verder kijken:

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    standardsearch;
    filesrcm;
    autoclean;
    startupall;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
3
Hierbij de resultaten van zoek.exe
Na opstart kwam de foutmelding weer
Heb ervan een print screen gemaakt
Met vr groet Stephan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en start Zoek.exe Afbeelding nogmaals. (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    [-HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\CopyHookHandlers\MSCopy];r
    [-HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shellex\CopyHookHandlers\MSCopy];r64
    {312BFDCE-A901-4203-B4F2-ADCB957D1887};c
    emptytemp; 
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Download Afbeelding Emsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.
De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren
  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Probeer nu 30 dagen gratis". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Kom bij het Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Schakel PUPs detectie in.
  • Kies vervolgens de optie "Volledige scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\ProgramData\Emsisoft\Reports.")
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Goedendag
Ik heb de laptop weer met zoek.exe laten draaien en met emisoft alleen krijg ik geen a2 scan te zien wel gewoon scan die heb ik bijgevoegd
De 30 dagen versie van emisoft had ik al eens gebruikt
Nu is mij opgevallen dat als het popup scherm van solution center tevoorschijn komt dat er onderin een icoontje verschijnt van HP digital imaging monitor denk dat dat de boosdoender is van het scherm
Ik hoor van jullie hoe nu verder
Met vr groet Stephan
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Wat gebruik je van HP?

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Hoi
Ik gebruik van HP een allin one printer 3310
Ik wilde een nieuwe versie downloaden van ccleaner maar krijg een virus waarschuwing van eset smart security 8
ik sluit een printscreen bij van de melding
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
Hallo,

Heb je voor die HP toevallig laatst een update gekregen?
boswacht schreef: Ik wilde een nieuwe versie downloaden van ccleaner maar krijg een virus waarschuwing van eset smart security 8
ik sluit een printscreen bij van de melding
Dat is netjes van Eset, je word gewaarschuwd dat de Google toolbar mee word geleverd.
Je mag gewoon doorgaan en tijdens de installatie kan je die uitvinken :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
printscreen cc cleaner instal.pdf
printscreen cc cleaner instal.pdf
Hoi
Volgens mij heb ik wel eens een update gehad maar wanneer weet ik niet meer
Ik kan bij cccleaner niet de optie vinden om google toolbar uit te zetten
Ik sluit printscreen weer bij
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
11
Goedendag
Ik heb gezocht op updates voor de hp printer photosmart 3310 allinone maar die zijn er niet
Heb in cccleaner hp digitalmonitoring uitgevinkt en de melding is bij opstarten verdwenen weet natuurlijk niet of dat normaal is
Moet ik nog verder scannen met een programma om eventuele problemen te vinden ben nu voor de zekerheid maar weer een backup aan het maken van mijn bestanden
Ik hoor het graag
Met vriendelijke Groet
12
Hallo,

Nee hoor de melding mag zo uit blijven staan, verder zijn de logjes netjes en als de pc weer goed draait mag je het volgende doen:

Emsisoft Anti-Malware mag je weer verwijderen: (als je de gratis versie na 30 dagen niet wil behouden)
Klik op Start > Configuratiescherm > Een programma verwijderen:
Emsisoft Anti-Malware

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:

Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”