Gesloten
31
ik heb geen problemen meer nee.. bijgaand de checkup:
checkup.txt
volgens mij zie ik iets staan over firewalls en anti virus programmas.. kan je mij adviseren wat ik het beste kan installeren? ik wil die gratis versie van AVG installeren omdat de trial versie van mcafee afgelopen is.
ík kan ook de mcafee versie die standaard op deze computer zat verlengen voor €25,- maar ik ben niet zon fan meer van mcafee omdat hij deze virus ook niet herkende.

moet ik de reeds gedownloade programma's nog gebruiken? ik word een beetje gek van die malwarebytes maar heeft die nog een beschermende functie ofzo?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
32
Geen enkele virusscanner geeft 100% garantie.
Je kan eens kijken naar deze programma's: In Malwarebytes, klik op Instellingen en vervolgens aan de linkerkant op Geavanceerde instellingen.
Vink uit Start Malwarebytes Anti-Malware bij het opstarten van Windows.
Herstart de computer.
Malwarebytes werkt nu alleen als je het handmatig start. Dit kan je eens per 2 weken doen, eerst de updates toestaan en daarna een scan starten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”