Gesloten
17
joodemyr schreef:p.s.: (ik, joodemyr) - Terloops, nog steeds geen mailbericht indien jij een vervolgbericht plaatst. En als ik thuis op mijn desktop bij jullie inlog kan ik naar Germano en zie, lees ik evengoed alles wat hier nu op zijn laptop te lezen is. Vind dat raar
Als germano géén mailnotificatie ontvangt, wellicht ligt dat aan de instellingen bij het profiel van germano.
Ga inloggen (u & germano) en klikt op de Avatar en vervolgens op Gebruikerspaneel.
Afbeelding In het volgende scherm klikt vervolgens op het tabblad Forumvoorkeuren en vervolgens op Wijzig notificatieopties.
Afbeelding Vergelijk de instellingen bij uw profiel met de instellingen bij het profiel van germano, in welk keuzevakje(s) een vinkje is geplaatst.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
18
Thanks iEscape,... bij mij inderdaad alles in orde; zal dus bij hem eens moeten nakijken. ... ... alhoewel,... misschien toch maar beter zo laten want hij klikt nogal gemakkelijk op van alles en nog wat blijkbaar. Ik ken de weg, hé
groetjes, joodemyr
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”