Gesloten
76
ik heb luckysites123.com weer terug als homepage en mijn twee Google Chrome icoontjes.
Oh ?. Sinds wanneer of na welke actie ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
78
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download Afbeelding SFCFix.exe (by niemiro) en verplaats het naar je bureaublad.
Download de bijlage SFCFix.zip en verplaats dit naar je bureaublad.
Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.

Sleep het bestand SFCFix.zip in SFCFix zoals op onderstaande afbeelding: Afbeelding.
SFCFix zal het script nu uitvoeren.
Na afloop hiervan zal op het bureaublad een logbestand met de naam SFCFix.txt verschijnen.
Post dit logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
79
Hier het SFCFix.txt logje wederom.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
80
Het script is goed doorlopen.

Rechtsklik op Start en klik op Opdrachtprompt (administrator).
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is maak je een screenshot of foto en update het bestand naar http://imgdumper.nl
Je krijgt dan een aantal links. Post alleen de eerste link in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
82
Dat ziet er goed uit.

Zijn er nog problemen als je inlogt bij Windows ?
Zijn er nog netwerkproblemen ?
Kan je de homepage in je browser aanpassen zodat luckysites123.com weg blijft ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
83
Volgens mij is het browser probleem opgelost!

Ik kan alleen nog geen netwerk verbinding maken via de directe poort, maar de USB-adapter lijkt stabiel. Dit moet ik nog even afwachten. Ik wil proberen om alsnog Windows 10 te herinstalleren, om hem eens helemaal goed schoon te maken. Is dit slim en zou dit eventueel mijn netwerkpoort probleem op kunnen lossen?
84
Is dit slim en zou dit eventueel mijn netwerkpoort probleem op kunnen lossen?
Moeilijk te zeggen. Als het een driver-probleem is (software) waarschijnlijk wel want het heeft gewerkt.
Als het een hardware-probleem is waarschijnlijk niet.
Kijk het even aan of internetten van de USB-adapter goed blijft werken.
Hoe zit het met de 2 icoontjes die je weer terug had ?
Zijn er verder nog problemen ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
85
Ik heb Windows 10 geherinstalleerd (spelling?) en vooralsnog doet alles software technisch het goed. Geen gekke dingen! Netwerkpoort blijft stuk, dus ben bang dat dat hardware probleempje is. Ik ga het even aankijken of alles nu goed blijft lopen.

Ik wil je ontzettend hartelijk bedanken voor alle tijd die je hebt gestoken in het verhelpen van mijn problemen. Ik vind het fantastisch om te zien dat je dit voor een wildvreemde doet en dat maakt mij erg blij!
86
Graag gedaan. Zijn door de her-installatie ook alle gebruikte tools en logbestanden opgeruimd ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
87
Ja deze zijn allemaal opgeruimd. Is het verstandig deze te bewaren? Ik kan ze downloaden vanuit dit topic nog.
88
Nee. De gebruikte tools kunnen bijgewerkt worden en het is verstandig deze opnieuw te downloaden als je het nodig hebt.
Aangezien de problemen verholpen zijn, zijn we klaar en wordt dit topic gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
90
Graag gedaan. Dit topic wordt gesloten. :smileybye:
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”