Plaats reactie
1
Goede dag,

Heb zojuist problemen ondervonden met mn pc, na instaleren van adw cleaner had ik geen internet meer (na reboot natuurlijk)

Heb alle forum en threads al gelezen en wanhoop slaat nu toe..

Ps: heb reeds met MBAM maleware verwijderd, maar tevergeefs.. kan geen logs posten omdat ik uberhaupt geen internet heb

Ik hoor graag wie mij kan helpen, thnx
2
Nog iets ter info: de computer start over het algemeen in 10 sec op, nu duurt het minimaal 5 min en als klap op de vuurpijl krijg je te zien dat windows service SENS niet werkt, daarna dat Windows Firewall uit staat.. geweldig!!
3
Hallo,

Blijkbaar zijn er dingen verwijderd die niet weg mochten zet via de quarantaine optie van AdwCleaner de items eens terug.
Start daarvoor AdwCleaner op.

De quarantaine optie van AdwCleaner kan geopend worden via “Tools” -> “Quarantine manager“,
Klikt op alle items uit de lijst en klik op de optie “Restore“.
Herstart je pc (als dat niet word gevraagd) en kijk of de problemen dan over zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
4
Het mooie ervan is dat mijn computer beweert dat ik geen Adw cleaner heb?!

In apps/programma's staat ie er ook niet bij..

Daarom ben ik beperkt in mn opties..
5
Ik heb wel een 6 tal dingen in quarantaine gehad bij MBAM, maar die had ik ookal verwijderd,, dat waren wel registersleutels (niet slim)
7
Nee via zoeken gelijk geprobeerd: helemaal niks.. en systeemherstel had ik geprobeerd maar niet mogelijk,, geen punt waarvan ik kan herstellen.. ik kan alleen in veilige modus iets doen,, als ik normaal opstart kan ik hooguit 7/8 min werken en dan gaat ie opnieuw opstarten (elke keer weer).. het erge is dat ik geen logs kan plaatsen voor je.. dan was het wat makkelijker geweest
8
Dusan-J schreef:Nee via zoeken gelijk geprobeerd: helemaal niks.. en systeemherstel had ik geprobeerd maar niet mogelijk,, geen punt waarvan ik kan herstellen.. ik kan alleen in veilige modus iets doen,, als ik normaal opstart kan ik hooguit 7/8 min werken en dan gaat ie opnieuw opstarten (elke keer weer).. het erge is dat ik geen logs kan plaatsen voor je.. dan was het wat makkelijker geweest
Doe als eerste nu via veilige modus een back-up maken van al je belangrijke bestanden, e-mails, adressen, instellingen en wat meer nodig is.
Is het besturings systeem Windows 10?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”