Gesloten
18
volgens mij geen illegale software meer en me pc loopt nu stuk beter,ik heb ook de andere gebruiksaccount verwijderd dat scheelde ook een hoop
19
Hallo,

Als je zo tevreden bent mag je de laatste stap doen;

Met het onderstaande tooltje ruim je o.a. alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
  • Purge System Restore
Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
20
hoi abbs
alles is gelukt,echt super en bedankt,het is echt super dat jullie er zijn en altijd klaar staan voor mensen

alleen nog 2 vraagjes
ik download wel eens films via utorrent is dat schadelijk of gevaarlijk?
en ik gebruik anti malwarebytes premium,spybot,ccleaner,windows firewall,kun jij me nog beter aanraden?
21
antoniotuk schreef: alleen nog 2 vraagjes
ik download wel eens films via utorrent is dat schadelijk of gevaarlijk?
Het is en blijft een risico, hier enig ukitleg Klik.
en ik gebruik anti malwarebytes premium,spybot,ccleaner,windows firewall,kun jij me nog beter aanraden?
Aan anti malwarebytes premium heb je genoeg, Spybot zou je kunnen verwijderen.
Ccleaner is alleen voor het opruimen dus hier heb je ook genoeg aan.
Windows Firewall daar heb je ook genoeg aan.
Verder is het gewoon uitkijken met wat je download (geen illegale zooi die zorgt dat je een open duur naar buiten heb en zo een makkelijk doelwit bent)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”