Gesloten
31
Ik heb een herstelpunt gemaakt met een naam
maar nu een eerst twee vragen:
Ik zag het herstelpunt niet staan in het scherm waar ik vanmorgen het systeem mee terug had gezet.
Ik heb adwCleaner 7.0.8.0 op de PC staan. Moet ik die eerst weghalen en de andere downloaden, of kan ik die gebruiken.
33
Herstelpunt toch gevonden.
AdwCleaner gedraaid en hier is de logfile
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
35
Zover ik het kan bekijken loopt het als een zonnetje.
De problemen met het virus zag ik bij Google Chrome en die had ik er dus afgehaald
Misschien weer downloaden en erbij zetten?
36
Hallo,

Die mag je er weer opzetten kijk alleen uit met de extensies sommige zijn niet te vertrouwen.
Ook raad ik je aan na deze besmetten om al je wachtwoorden te vernieuwen.
Doe de laatste stap en dan zijn we klaar.

Malwarebytes kan je laten staan en één maal in  de week (na te hebben geupdate) je pc mee scannen.
Hier de handleiding hoe je Mbam instelt als gratis: viewtopic.php?f=325&t=21101
 
Met het onderstaande tooltje ruim je alle gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Alles opgeruimd volgens de methode
Google Chrome geplaatst
Geen enkel probleem meer
Hierbij wil ik je hartelijk bedanken voor de prima hulp
mvg
Robtuin
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”