Gesloten
1
Ik vermoed dat er weer malware in mijn pc is geslopen. Hij was al een tijdje traag. Ook kreeg ik de laatste dagen de melding dat de Tabletdriver niet goed werkte. Gisteravond begon hij zichzelf weer op te starten na afsluiting.

Ik heb een FBRS scan gedaan. Daarna Hitman Pro - die vond malware in de mu-torrent app, maar kon dat niet verwijderen omdat ik het al eens eerder heb gebruikt. Daarna Malwarebytes. De logs van FBRS en Malwarebytes heb ik bijgevoegd.

Wat nu?

Tnx
Christien
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
3
Hier is het! Overigens weigert hij nu ook Chrome op te starten. Naar!
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Torrent programma's blijven een risico behouden daar kunnen wij niks aan doen.
Om je pc stabieler te maken doe het volgende:
Verwijder de volgende programma's, om vertraging tegen te gaan. Je houd Malwarebytes over waar je genoeg aan zou hebben.

Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:
  • Klik Windows knop plus R tegelijk in. Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • SUPERAntiSpyware
    • Web Companion
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.

Stap 2.
Ga naar de map Downloads open die en sleep de tool FRST naar je bureaublad?
Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
Afbeelding
Fixlist.txt
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Stap 3.
Voer de 3. stappen uit deze Handleiding uiit.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Stappen uitgevoerd. Chrome draait ook weer goed. 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Hallo,

Dat is netjes, ondervind je nog problemen zo nee mag je de laatste stap doen:

Met het onderstaande tooltje ruim je de meeste gebruikte tools op:
 
Download Afbeelding Delfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.
 
Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet een vinkje  voor het volgende item:
  • Remove disinfection tools
  Afbeelding Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.
Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.
Maak ook een nieuw herstelpunt Handleiding.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”