Gesloten
1
FRST.txt
FRST.txt
Op mijn computer verschijnt af en toe een programma Quick Access, vooral bij het opstarten van Google Chrome. Ik heb zelf de volgende dingen gedaan:
1. In programma's en Onderdelen kan ik Quick Access niet vinden en dus ook niet verwijderen
2. In alle browsers heb ik gezocht naar extensies, die ik zou kunnen uitzetten. Die vond ik niet en kan ik dus ook niet uitzetten.
3. Een scan gedaan met ADWcleaner van Malwarebytes. Deze vindt geen bedreiging en derhalve kan ik niets verwijderen
4. Een scan gedaan met Malwarebytes Free, dit vindt ook geen bedreiging
5. Risit 64 bit gedraaid, zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Welkom,

Post aub nog het tekstbestand Addition.txt als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
3
ga ik doen, maar kan even duren want het gaat om de computer van een kennis en daar staat het bestand op. Zij nemen nu de telefoon niet op. Dus het kan morgen worden
5
hierbij het bestand addition.txt
door zelf FRST.txt te bekijken kwam ik er achter dat Quick Access in werkelijkheid Packard Bell Quick Access heet en gewoon in Programma's en Onderdelen staat. Dus dacht ik dat ga ik gewoon verwijderen. Echter iedere keer als ik dat doe loop ik tegen de volgende fout aan: "Radiobeheersservice (RMSvc) could not be deleted. Verify that you have sufficient privileges to remove system services" Ik heb via services.msc naar de services gekeken. Het gaat om twee services die allebei op handmatig stonden:
 Quick Access service    heb ik uitgeschakeld 
Radiobeheersservice     heb ik ook uitgeschakeld.

Ondanks deze acties krijg ik het programma niet verwijderd in Programma's en Onderdelen. Wat kan ik nog doen?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
6
Stap 1:
Sluit alle openstaande programma's.
De-installeer via Configuratiescherm - Programma's en onderdelen deze verouderde programma's:
  • CCleaner
  • TeamViewer 11
Herstart de computer.

Stap 2:
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
7
ik heb de bovenstaande instructies uitgevoerd. teamviewer 11 verwijderd, maar omdat ik via Teamviewer mijn vriend help daarvoor in de plaats teamveiwerQS geïnstalleerd Zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
8
De nieuwste versie van TeamViewer, versie 13, mag je installeren, TeamViewer 11 is een verouderde versie.
Je bijlage is het verkeerde bestand, post aub het tekstebestand Fixlog.txt.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
11
het heeft even geduurd maar hier is dan het goede logbestand
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Eerder zeg je:
door zelf FRST.txt te bekijken kwam ik er achter dat Quick Access in werkelijkheid Packard Bell Quick Access heet en gewoon in Programma's en Onderdelen staat. Dus dacht ik dat ga ik gewoon verwijderen. Echter iedere keer als ik dat doe loop ik tegen de volgende fout aan: "Radiobeheersservice (RMSvc) could not be deleted. Verify that you have sufficient privileges to remove system services"
Schakel de realtime-bescherming van je antivirus programma uit, herstart niet de computer en probeer het programma Packard Bell Quick Access te de-installeren.
Lukt het dan wel ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
13
Actie uitgevoerd met A-V scanner uit. Ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding  "Radiobeheersservice (RMSvc) could not be deleted. Verify that you have sufficient privileges to remove system services"
14
Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
15
Ik sluit de vraag af. We hebben inmiddels voor hen een nieuwe laptop gekocht die veel beter is, de oude laptop wordt vanaf nu niet meer gebruikt. Het probleem is daarmee irrelevant geworden. Ik wil je hartelijk bedanken voor het meedenken bij dit probleem.
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”