Gesloten
31
Ik bedoel inderdaad de map waarin zich het aangeklikte bestand bevind. Daarbij maakt het niet uit of het een foto, een film of een document is. Als zo'n map waarin zich foto's, films of documenten bevinden Verkenner heet, dan wordt die inderdaad afgesloten.

Zoals ik al eerder zei gaat alles wel goed als ik op een lege plek op het bureaublad rechtsklik of op een lege plek in een map met foto's, films of documenten. Er zijn dus alleen problemen als ik rechtsklik op een foto, een film of een document.
32
Dat geeft wat meer duidelijkheid. We kijken opnieuw.

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
33
Dat hoop ik ook. Dat er nu wat meer duidelijkheid komt.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
34
Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
35
Uit het fixlog begrijp ik dat op één na alle zaken zijn verwijderd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
36
Apart dat die ene sleutel niet gevonden is. Deze stond wel in het zoekscript eerder.
Is er verbetering merkbaar ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
38
Inderdaad. Kunnen we dit topic afronden ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
40
Graag gedaan. Het was even onduidelijk wat je precies bedoelde maar het is uiteindelijk toch gelukt.

* De gebruikte tools en logbestanden opruimen.
Download Afbeelding "Delfix by Xplode" hier of hier.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:
  • Remove disinfection tools
  • Create registry backup
Klik op Run en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Deze tool maakt een logbestand. Dit hoef je niet te plaatsen.

Tools en logbestanden gebruikt in dit topic die nog niet verwijdert zijn mag je handmatig verwijderen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
41
De meeste tools werden via Delfix verwijderd. De RogueKiller en Eset heb ik met de Revo Uninstaller verwijderd.

Ik ben heel blij dat alles op de computer weer normaal functioneert. :-)
42
Prima. Dit topic wordt gesloten.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”