Gesloten
1
Mislukt - virrusscan is mislukt
Had vandaag dezelfde melding en waarschijnlijk al eerder in mijn webbrowser (Chrome) na downloaden van een gewoon pdf bestand.
Gevolg ik kon opeens normale pdf en xls bestanden ook via One Drive niet meer downloaden welke voorheen gewoon probleemloos mogelijk was.
Op een of andere manier is bij mij op 6-12 McAfee WebAdvisor geïnstalleerd. Had ik uitgeschakeld in mijn webbrowser maar vermoedelijk nog wel ergens iets actief.
Had all via apps het programma verwijderd. Maar gek genoeg verdwijnt het hierna niet uit het apps menu. Je kan oneindig op verwijderen blijven drukken.
Na wat zoeken leek mij de oplossing om de gehele directory van McAfee waar de WebAdvisor met alle bestanden was geplaatst te verwijderen. 
Ergens in C:\Program files\McAfee. Hierna PC opniew opgestart en downloads werken nu weer normaal.
2
@ michieldevroome,

:welkom:

Reageren in andermans topic in het deelforum Hulp bij malware en virusinfectie problemen is niet toegestaan.

Afgesplitst van dit topic.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Hulp bij malware problemen, adware, ongewenste software en een trage computer”