Plaats reactie
1
Heb MiniTool gedraaid en die gaf aan wat in bijlage staat. Ik heb internet via stopcontact, als ik die verbinding in mijn Laptop steek krijg ik ook geen verbinding terwijl ik dat wel met draadloos krijg.
Het is een oudere PC dus ik vraag mij af of het de moeite waard is voor hele ingewikkelde dingen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Java 7 Update 51 (HKLM-x32\...\{26A24AE4-039D-4CA4-87B4-2F83217051FF}) (Version: 7.0.510 - Oracle)
Mijn eerste advies als ik Java zie is altijd om die er uit te gooien (netjes deinstalleren dus) en de nieuwste versie te installeren.
We zitten inmiddels aan Java 8 update 51 en Java 6 en 7 zitten vol met gaten.
Mocht je het niet nodig hebben (zelden nog nodig) kun je het zelfs beter er af laten.

Dat zal echter niet je probleem veroorzaken met het netwerk.

De vraag is of je stopcontact apparaten wel het netwerk goed doorgeven. Dat is feitelijk alleen maar te testen als je een ander netwerkapparaat er met een kabel op hangt.

Verder zie ik wel dat er iets van apple op de pc geinstalleerd is, waar schijnbaar iets mis mee gaat, hetgeen volgens de log nogal wat van het netwerk kan vergen. Misschien iTunes of zoiets? Het zou kunnen helpen deze te updaten of tijdelijk even te deinstalleren.

Wat me meer zorgen baart zijn de authority meldingen van Microsoft Anti Malware, daar zijn er de nodige van.
Dat kan wijzen op aanwezigheid van Malware.

Dus even resumerend:
1.) Indien mogelijk, probeer eens een ander apparaat (pc of laptop) met een kabel aan diezelfde homeplug (stopcontact apparaat) aan te sluiten, kijken of dat wel werkt.
2.) Kijk even in dit bericht (klik) en voer de daar aangegeven stappen uit om te zien of er wellicht malware op de pc zit.
3.) Eventuele resultaten van die malware scan kun je dan in datzelfde forum onderdeel plaatsen en verwijderen naar je bericht hier.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”