Hallo.
Is niet helemaal een minidump zoals wij die graag zien, maar nooit geschoten is altijd mis, toch? Maar dat komt wel goed.
Je schrijft dat het probleem zich voordoet sinds je een nieuwe router hebt, de Horizon box? Welk modem heb je? Want het lijkt me handig om de wifi van de Horizonbox uit te zetten en eens te kijken als je laptop alleen verbinding heeft met het modem, het euvel zich dan ook nog voor doet.
Hier (klik) kun je vinden hoe je de wifi in de Horizonbox uitschakeld als je weet hoe je in het menu van de box kunt komen via de browser.
Het kan ook helpen om eens de netwerken van Windows 10 te resetten.
Volg de onderstaande instructies om de
TCP/IP stack van Windows te resetten.
- Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
- Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
- Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
- netsh winsock reset
- netsh int ip reset
- ipconfig /release
- ipconfig /renew
- ipconfig /flushdns
- Herstart de computer pas nadat alle commando's zijn uitgevoerd
Als dat allemaal niet helpt, dan kun je misschien een nieuwe log plaatsen, maar dan met wat meer info, zoals hieronder beschreven.
Download de
MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
- Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
- Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
- Report IE Proxy Settings
- Report FF Proxy Settings
- List content of hosts
- List IP Configuration
- List Winsock Entries
- List last 10 Event Viewer Errors
- List Installed programs
- List Devices
- Klik vervolgens op de knop Go.
- Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
- Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Greetings, Black Tiger.