Gesloten
1
Mijn pc verkeerde eerst in normale staat, maar opeens geeft hij dit aan.
Ik heb van alles geprobeerd, van modem resetten tot cmd commands.
Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Op zich lijkt er met het netwerk niets aan de hand.
Er zijn echter wel enkele dingen die het probleem kunnen veroorzaken zag ik. Met name een AVG versie die een probleem oplevert en niet start.
Nog een foutmelding van Mbam en er was nog iets anders.

Wat ik zou willen adviseren is het volgende, kun je deze 2 zaken eens achter elkaar uitvoeren en dan kijken of het weer werkt?

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Als dat gebeurt is nog even het volgende, pas herstarten nadat alle commando's gedaan zijn:
Volg de onderstaande instructies om de  Afbeelding TCP/IP stack van Windows te resetten.
  • Ga naar start -> alle programma's ->  bureauaccessoires.
  • Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
    • netsh winsock reset
    • netsh int ip reset
    • ipconfig /release
    • ipconfig /renew
    • ipconfig /flushdns
  • Herstart de computer pas nadat alle commando's zijn uitgevoerd
Greetings, Black Tiger.
3
Waarschijnlijk weet je dit nog niet, maar je bent echt een held van een baas. Ik zat 3 dagen zonder internet. Nu kan ik weer eindelijk gamen met me vrienden. ECHT WAAR dankje wel. btw het lag dus aan avg
4
Toppie, graag gedaan, fijn te horen dat je weer kunt internetten! Veel plezier en bedankt voor de terugkoppeling!
Greetings, Black Tiger.
Gesloten

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”