Plaats reactie
31
Opdracht 10 van 43 en dat vele uren lang? Dat is wel apart inderdaad, maar ja het kan ook zijn dat ie ergens tegenaan liep.
Kan me echter wel voorstellen dat je op een gegeven moment even de stoute schoenen aan trekt, zou ik ook doen.

Fijne avond!
Greetings, Black Tiger.
32
Goedemorgen,

Vooralsnog ziet het er echt naar uit dat het probleem is opgelost, ben erg blij!
Dank dus nogmaals en een fijne dag gewenst!

Met vriendelijke groet, Zwaantje
34
Goedemorgen,

Helaas, na CA 1 dag goed gewerkt te hebben is het probleem toch helaas weer terug gekomen. Zijn er nog andere oplossingen mogelijk behalve dan met kabel werken? En indien het een fysiek probleem is, enig idee wat de kosten zouden zijn om dat te laten repareren, ik wil het een tegen het ander afwegen. Mss dat nieuwe laptop aanschaffen dan voordeliger is?
Ik hoor graag weer even.
Mvrgr Zwaantje.
35
nieuwe laptop is veeel duurder dan een usb-wifi-adaptertje; dat koop je voor onder de 20 piek.
je bent de eerste niet waar het ingebouwde wifi-adaptertje het begeven heeft, en met deze oplossing heb ik al menigeen blij gemaakt...
keuze zat, oa: https://www.bol.com/nl/p/tp-link-tl-wn725n-wifi-adapter/1003004012437373/?Referrer=ADVNLGOO002013-G-49170247395-S-441309789293-1003004012437373&gclid=EAIaIQobChMIuu-kzcf92wIVrL3tCh2OGwvsEAYYAiABEgJ5VfD_BwE&gclsrc=aw.ds
36
Ik ben het met falstring eens. Een nieuw wifi usb apparaatje is vermoedelijk de betere oplossing. Tenminste als een herinstallatie geen optie is.
Let even op de snelheids kenmerken bij het aanschaffen van een wifi apparaatje, je hebt ze inderdaad al van 12,50 tot 35 euro, maar maak een goed vergelijk.

Repareren is misschien ook een mogelijkheid, maar net zoals bij de aanschaf van een nieuwe laptop liggen de reparatiekosten hiervan (indien mogelijk) ook vele malen hoger dan een wifi usb stickje.
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”