Plaats reactie
137
Hallo,
ik zie dat er verder geen reacties meer komen met tips en zo om mijn probleem op te lossen. Als ik alles op een rijtje zet zal het best zijn de pc eens naar fabrieksinstellingen te brengen en zien als de werking van de wifi hersteld is. Eerst natuurlijk back-ups nemen van bestanden. Ik denk De pc is trouwens heel traag geworden en zelfs met opkuisprogramma's betert het niet erg. Als de wifi hierna nog niet werkt zal een andere kaart steken nodig zijn denk ik.
Alvast aan allen mijn dank voor de hulp en raadgevingen.
Voor mij mag u dit topic dan afsluiten.
mvg
Patric
139
De pc is trouwens heel traag geworden en zelfs met opkuisprogramma's betert het niet erg.
Opletten met opkuisprogramma's ! Hiermee kun je wat te veel opkuisen en je windows  niet goed meer gaat werken .
140
de programma's die ik gebruik ken ik van het helpforum, zoals adw cleaner, ccleaner, mbam, ZHP cleaner. Eset online scanner en zo. Ik hoop toch dat dit betrouwbare programma's zijn en dat ze geen schade berokkenen aan windows
141
goldenrod schreef:de programma's die ik gebruik ken ik van het helpforum, zoals adw cleaner, ccleaner, mbam, ZHP cleaner. Eset online scanner en zo. Ik hoop toch dat dit betrouwbare programma's zijn en dat ze geen schade berokkenen aan windows
Deze hebben geen schaden aangebracht hoor in jou geval.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
143
Beste,
ik zou deze pc nu willen terugzetten naar fabrieeksinstellingen zoals ik als raad gekregen heb eerder in dit forum. Heb alle bestanden kunnen overzetten naar mijn nieuwe pc. Ik vind dit niet terug in systeemherstel. Hoe kan ik dit doen? Is een asus laptop met win 7 zoals reeds eerder gemeld. Zal u zeker op de hoogte houden wat erna de toestand is van de wlan kaart.
mvg
Patric
144
Hoi Patric.
Ik zie dat je hier nog geen antwoord op gekregen hebt.
Normaliter gaat terugzetten naar fabrieksinstellingen bij een Asus laptop als volgt.

Zet eerst de laptop volledig uit, dus geen slaap of hybernate mode gebruiken. Afsluiten en uitschakelen.
Zet hem dan weer aan en druk dan meteen (dus nog voordat je iets van Windows ziet, meteen na het starten) een aantal keren op F9. Als het goed is krijg je dan een menu en daar de instructies opvolgen.
Voor volledig herstel naar fabrieksinstellingen (zoals je hem in de winkel kocht).

Zo werkt het althans als de laptop origineel Windows 7 is. Als hij origineel met Windows 10 in de winkel gekocht is kan het iets anders gaan.
Greetings, Black Tiger.
145
Hallo Black Tiger,
abbs heeft voor dit probleem dan een ander topic aangemaakt, waarin porrelaar hulp heeft geboden om de asus terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dit is gelukt na veel proberen van mijn kant. Ik denk dat ik jou toch ergens tegen gekomen ben in dat topic. Maar nogmaals dank voor de hulp
146
Oh dat zou kunnen, dan ben ik dat vermoedelijk weer vergeten. Ben met zoveel tegelijk bezig. :)
In elk geval fijn te horen dat het gelukt is verder.
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”