Plaats reactie
121
TS word op jou bedoelt . Topic Starter.
Als jij naar mijn telenet gaat zie je dan het vernieuwde aanmeldscherm ? Zoals je hier ziet op de afbeelding op die laptop .
https://www2.telenet.be/nl/klantenservi ... elfservice

Ben jij een particulier of zakelijktelenet gebruiker .
Dan heb je inderdaad 2  telenet accounts en dus ook 2 aparte draadloze netwerknamen .
Ik kan me niet aanmelden in mijn telenet , ze zijn terug aan het klantenpaneel aan het werken .
Moest dat niet opgelost geraken informeer je dan nog eens bij telenet of er werken in de buurt zijn of geweest zijn want ze zijn bezig met gans hun infrastructuur te vernieuwen en doen dit provincie per provincie . .Wel worden telenet klanten hiervan op de hoogte gebracht dat er van  ....... tot   .......... werken zullen gebeuren en voor storingen zouden zorgen ,en moest je na de werken hinder ondervinden hun te contacteren .
124
Ik wil het nog één keer proberen.
Je zegt dat de schuifschakelaar niet werkt - we zullen zien.

Ga naar het Configuratiescherm » Netwerkcentrum.
Klik in het Netwerkcentrum in de linker balk op Adapterinstellingen wijzigen.
In het nieuwe venster Netwerkverbindingen klik jij met rechts op de Atheros AR9285 wireless network adapter.

Wat staat nu op de bovenste regel: Uitgeschakeld of Uitschakelen?

Indien de melding Uitschakelen is, dan is de WLAN-adapter ingeschakeld, maar kan nog niks - schuif nu de schuifschakelaar naar de andere instelling.
Heb jij daarna verbinding met jouw WLAN-netwerk?

Indien de melding Uitgeschakeld is, dan is de WLAN-adapter gedeactiveerd.
Klik op in het menu op Uitgeschakeld zodat de instelling veranderd.

Heb jij daarna verbinding met jouw WLAN-netwerk?
Indien niet - schuif dan nu de schuifschakelaar naar de andere instelling
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
125
er staat draadloze netwerkverbinding niet verbonden.
rechts klikken  staat in het kader uitschakelen bovenaan. schuifschakelaar van stand veranderen geeft zowel draadloos netwerk als bluttooth uit, schakelaar terugschuiven gat blutooth aan maar draadloos netwerk niet (zijn wel die symbolen).
Drukken op uitchakelen geeft melding uitgeschakeld, terug op inschakelen geeft melding niet verbonden. schuifschakelaar veranderen gaat blutooth ook uit, terugzetten schakelaar gaat blutooth terug aan.
Die atheros is draadloze netwerkverbinding.  Er os ook een draadloze netwerkverbinding 2, microsoft virtual wifi miniport adapter #3 . dat hokje verdwijnt als de draadloze netwerkverbinding op uitgeschakeld staat
126
Die atheros is draadloze netwerkverbinding.  Er os ook een draadloze netwerkverbinding 2, microsoft virtual wifi miniport adapter #3 . dat hokje verdwijnt als de draadloze netwerkverbinding op uitgeschakeld staat
Wat normaal is .
Je kan de ingebouwde draadloze Atheros adaptar op verschillende manieren uitschakelen .
In wiindows zelf
Met het schakelaartje
Maar ook in het BIOS kun je die uitschakelen .
Ik heb je ook geholpen in je andere topic om je laptop te laten booten via USB . Wat me opgevallen is dat er zeer weinig details in het BIOS getoond worden ? Toch toevallig geen BIOS update uitgevoerd ?
127
bios update, zou echt niet weten hoe dat te doen hoor. Zo veel staat er idd niet in de bios, maar opstarten via esc bij opstarten (boot manager denk ik) werkt het prima. Weer iets bijgeleerd gelukkig. Vraag me af hoe op te starten vanaf usb in de boot van het bios
Abraham vroeg nog info over die draadloze toestand, over in en uitschakelen en zo. Ik verwacht ool nog eens een bericht van hem
128
Vraag me af hoe op te starten vanaf usb in de boot van het bios
Bij een desktop PC met AMI bios kun je instellen met welke apparaten er mag geboot worden .
Maar daarom betekent het niet dat in je BIOS ingesteld staat PC mag booten via USB , hij daarom automatisch mag booten via USB . Automatisch booten betekent als er een opstartbare stick ingeplugd is , je zet de PC aan en die zal dan booten via de USB stick . bij niet automatisch moet je eerst door ESC of andere functietoets in te drukken je het menu te zien krijgt met de beschikbare bootapparaten . Om veiligheidsreden is het ook mogelijk dat de optie automatisch booten via USB niet aanwezig is .
129
Ga naar Start>Uitvoeren en geef als opdracht services.msc

Scrol in Services naar WLAN AutoConfig en dubbelklik daarop.

Als bij opstarttype iets anders staat dan Automatisch dit veranderen naar Automatisch.
Bij verandering: klik op de knop Toepassen, klik dan op de knop Starten en daarna op de knop OK.

Daarna de venters weer sluiten.

Werkt de WLAN-adapter daarna wel?
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
130
 ik doe start maar uitvoeren zie ik niet. onderaan een kader met vergrootglas en in dit kader "programma's en bestanden". ik type daar wel eens in "uitvoeren", en dan wlan en zo verdeer maar geen werking zoals u bedoelt.
131
Uitvoeren kan je ook opstarten via gelijktijdig de Windows toets en de R toets in te drukken.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
133
Kan ook via een omweggetje. Weet je hoe je in het configuratiescherm kunt komen? Ga dan daar naartoe, klik op Systeembeheer en dan Services.
En dan naar beneden scrollen naar WLAN Autoconfig.
Greetings, Black Tiger.
135
De draadloze telenetmodems hebben een ingebouwde router , die je kan uitschakelen als jij je eigen router wil gebruiken .
Je gebruikt toch toevallig geen eigen router ?

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”