Plaats reactie
76
Hallo,

Heb je bij Windows-repair alles aangevinkt voor je het uitvoerde, vooral vakje 13 Repair Network.
Verder zou je het volgende eens kunnen doen:

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Als dit klaar is maak je een screenshot en upload het naar https://imgdumper.nl.
Post de link die je krijgt in je volgend bericht.

Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
77
Beste,
ga dit direct gaan doen. Pas bericht gezien want de laptop deed zeer raar, vastgelopen denk ik. Heb hem juist in werking(traag gekregen. Ben wel die driver kwijt van de stick van TP-link. Terug kabel dus. Was wel traag. Heb hem teruggestuurd en ik hoop dat de inwendige nu toch nog in werking kan komen. Ik tuur zo vlug mogelijk het gevraagde, ziet er niet gemakkelijk uit.

mvg
Patric
79
Beste
 nu deel twee. Er gebeurde wel niets na het intikken op het zwarte scherm, er werd gewoon dat logje geplaatst.
Is dit goed?
Bij de status zie ik een gele driehoek ? Is het bestand wel mee?
mvg
Patric
82
Hallo,

Sorry ik heb over je heen gekeken en ben ook net terug van vakantie.
Even alles weer op vrissen je heb nu via een USB-stick wifi?

Ik zie aan de plaatjes dat via sfc /scannow alles 100% was, als je het volgende had gedaan had er op het bureaublad een logje moeten staan:

Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
84
hallo, de twee logjes.
In mijn bericht van gisteren stuurde ik een foto via imgjumper van mijn boot scherm. Hoe kan ik eigenlijk opstarten via usb sick met een hersteltool erop?
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
86
Hallo,

Ik zie dat je Reimage Repair heb gebruikt die gaat (niet gratis) je probleem oplossen als het ze zou lukken.
Deze twee zou je mogen verwijderen via "Programma's en onderdelen":
DownSpeedTest Internet Explorer Homepage and New Tab
Reimage Repair

Hoe kan ik eigenlijk opstarten via usb sick met een hersteltool erop?
Welke hersteltool?

Ik zie in deze logjes niet het probleem waar wij naar zoeken.
Om van al je problemen af te komen zou je de laptop terug kunnen zetten naar fabrieks installatie.
Dan gaat de laptop terug naar het begin dat je hem kocht, houd er rekening mee dat je eerst een back-up moet maken van
al je belangrijke bestanden, foto's, e-mails, enz.
Anders moet je leren omgaan zoals hij nu werkt met die USB-dongel, sorry ik kan het niet mooier voor je maken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
87
Hallo,
ik heb die reimage repair al verwijderd , is idd betalend om fouten te herstellen. Heb ook eens met zo een dongel gewerkt, maar na een dag werkte dat ook al niet meer en heb deze dan maar teruggestuurd (zie vroegere mededelingen). Nu voorlopig met een kabel werken.
Maar ik zou eens willen opstarten vanaf een usb stick die ik via uitleg op dit forum eens gemaakt heb voor een andere pc te herstellen. Hij noemt denk ik "win 7 PE SE live". (weet niet meer via welke weg dat ik hem kon maken, maar was denk ik met de hulp van Maxstar). Maar opstarten via een usb stick is hier anders, die bootpagina is anders en ik weet niet hoe dit hier te doen. Ik heb er een foto van genomen en u opgestuurd via imgdumper. Kan u mij uitleggen wat ik verder moet doen vanaf dit scherm om verder te gaan? Zo duidelijk mogelijk als het kan, ik ben maar een beginner hoor. Na al die testen te hebben doorlopen (zie begin van dit probleem blijft hij ook maar traag opstarteen en ook reageren tijdens het surfen en zo reageert hij zeer traag.
Ik zou graag weten hoe opstarten via usb.
Dank bij voorbaat.
Patric
88
Hallo,

Ik denk dat de problemen in Windows zelf zitten dus de beste optie is om de pc terug te zetten naar fabrieks installatie.
Leg anders je vraag hier neer in dit forum onderdeel: viewforum.php?f=335
Dan kan iemand even mee kijken die meer kijk heeft op hoe je vanaf USB moet opstarten.
Ik heb meer verstand van malware/adware en minder van systeem problemen.

PS. zet er wel een link bij naar dit onderwerp zo weten ze wat er al is gedaan.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
89
Als telenet een draadloze modem met router komt plaatsen configureert telenet met hun apparaten je draadloos net werk . telenet-FFFD2B3 is de SSID van het draadloze netwerk . Als die SSID verandert word naar telenet-BAERT en nog eens naar telenet-BAERT1 is het vrij logisch dat je eigen draadloos netwerk niet meer te bereiken is . Met je smartphone raak je wel op internet , omdat je op gebruik maakt van de telenet hotspots in de buurt . Dat zijn dan wel de onbeveiligde draadloze netwerken waar je niet moet aanmelden met je telenet gebruikersnaam en wachtwoord .
Het eerste waar ik aan denk na het lezen van het ganse verhaal is een defecte modem . Je hebt contact gehad met telenet , heeft die de modem op afstand getest ?
Als je zelf eens naar de modem gaat kijken branden er blauwe lichtjes of oranje lichtjes? Als er geen blauwe lichtjes branden is de modem defect en moet er een technieker komen kijken .
90
Beste,
bedankt om dit probleem ook eens te bekijken, maar het is zeker de modem niet. Telenet heeft hem uitgetest op afstand. trouwens heb ook eens geprobeerd met een andere PC en die ontdekt direct het netwerk en kan dus verbonden worden draadloos. Mijn PC ontdekt geen enkel netwerk alhoewel hier in mijn appartement er verschillende zijn. Dus ik denk dus ook dat de netwerkkaart stuk is.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”