Plaats reactie
31
Beste,
iedereen hartelijk bedankt voor de hulp. Mijn wifi werkt terug en de printer werkt ook draadloos.
Maar ik hen toch nog een paar vragen.
Hoe is die fout ontstaan? Wat heb ik misdaan toen het op 10 minuten fout liep? Kan dat zijn door mijn smartphone met kabel aan te sluiten op de laptop en wat is er gebeurt?
Kan dit nog gebeuren? Ik liet nl mijn e-mail programma open staan om vlug te kunnen reageren op een inkomend bericht van u, maar na een tijdje kreeg ik de melding zoiets van "server uitgeschakeld" en ook de wifi was terug uitgeschakeld. Gelukkig kon ik de computer vlug terug verbinden met het netwerk.
mvg
Patric
32
Hallo,

Black Tiger en ik hebben een aantal instellingen gereset wat waarschijnlijk het probleem heeft opgelost en de instellingen kunnen veranderd zijn door het aansluiten van
de smartphone.  Misschien dat Black Tiger een betere uitleg heeft, maar mooi dat alles weer werk :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
33
Beste,
heb terug hetzelfde probleem. Geen wifi meer en kan hem niet meer verbinden zoals gisteren. Heb de kabel terug aangesloten nu. Hoe kan dit nu? zlelfde probleem als gisteren maar kan geen netwerk meer vinden
34
Hallo,

Verwijder eens de netwerken oa FFFD2B3: https://computertotaal.nl/artikelen/app ... ECTED=True
Laat daarna netwerken zoeken en meld je aan bij BAERT  en doe daarna:
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open nu het tabblad "Opstarten" noteer eerst wat allemaal is ingeschakeld (hoef je niet te plaatsen)
  • klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Ga nu even uittesten of de wifi verbinding blijft werken. (houd er rekening mee dat je even geen av heb)
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
35
Beste,
dus terug alles gedaan zonder kabel.
Alleen netwerken telenet-Baert en Baert 2 zichtbaar, dus niets verwijderd.
nieuw netwerk gezocht en ingegeven" telenet-Baert" WPA2 personal en AEP denk ik en krijg melding "dit netwerk bestaat reeds"
bij msconfig tabblad waren eerst vijf items ingeschakeld, dus nu is alles uit (weet de naam er niet meer van)
Bij herstart nog geen verbinding.
Wat betekend av?

Met kabel geeft de melding toch aan telenet - FFFD2B3
36
goldenrod schreef:Beste,
dus terug alles gedaan zonder kabel.
Alleen netwerken telenet-Baert en Baert 2 zichtbaar, dus niets verwijderd.
nieuw netwerk gezocht en ingegeven" telenet-Baert" WPA2 personal en AEP denk ik en krijg melding "dit netwerk bestaat reeds"
bij msconfig tabblad waren eerst vijf items ingeschakeld, dus nu is alles uit (weet de naam er niet meer van)
Bij herstart nog geen verbinding.
Wat betekend av?

Met kabel geeft de melding toch aan telenet - FFFD2B3
av = anti-virus programma, ik denk dan toch dat het probleem bij telenet ligt die zend 2 netwerken uit en dat gaat botsen.

Bij opstarten mag weer aan wat aan stond, en doe het volgende;
Reset je router eens haal de "stekker" voor 15 sec uit het stopcontact doe hem daarna weer terug wacht minimaal een half uur en wees zeker dat alle lampjes weer goed staan.
Kijk of je nu verbinding kan maken zo nee bel Telenet en zeg dat je twee netwerk namen heb.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Beste,
heb contact gehad met telenet. daar zegt men dat een aantal instellingen van mijn pc niet zouden kloppen, in verband met die twee netwerknamen. Ik heb gevraagd de naam terug naar telenet-FFFD2B3 te maken. Ze zouden dit reeds moeten gedaan hebbeb, maar nog steeds niet in werking die wifi. Wat nu?? Ben al wanhopig nu, komt dit nog goed?
38
 Als ik ergens in netwerk kijk zie ik ook een bericht "de verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken zijn uitgeschakeld". Ik zou niet weten wat.
39
goldenrod schreef: Als ik ergens in netwerk kijk zie ik ook een bericht "de verbindingsmogelijkheden voor draadloze netwerken zijn uitgeschakeld". Ik zou niet weten wat.
Wat is merk en type van deze laptop, je wifi staat uit.(kijk of er een knopje voor aan/uit is) of een FN knop met een symbol knop op de laptop.
Anders is toch je netwerkkaart kapot en kan je beter een usb wifi dongle kopen.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
40
Beste,
ik kan met een knopje op de zijkant de wifi aanleggen of afleggen, dat klopt. Maar het is aan want lampje brand. Ook met fn F2 kan ik dit doen. Maar is wel aan.
Maar waarom heeft de wifi een tijdje terug gewerkt dan, als je nu denkt dat de kaart kapot is? Is toch vreemd?
41
goldenrod schreef:Beste,
ik kan met een knopje op de zijkant de wifi aanleggen of afleggen, dat klopt. Maar het is aan want lampje brand. Ook met fn F2 kan ik dit doen. Maar is wel aan.
Maar waarom heeft de wifi een tijdje terug gewerkt dan, als je nu denkt dat de kaart kapot is? Is toch vreemd?
Dat is het rare ineens kan iets kapot zijn, de rest van je wifi apparaten doen het toch?
Wat eens kan testen is ga met je laptop eens naar iemand toe een vriend, buur, fam of wat dan ook en kijk of je dan wel een wifi verbinding kan mekken.
Als dit werk zijn we een stap verder. :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
43
Beste,
bij opstarten zonder kabel krijg ik de melding "van driver toolkit"  "network connection time out. please check your network settings and try again". Dit duid toch een instellingsfout of niet.
44
Hallo,

Driver Toolkit is niet echt een betrouwbaar programma: https://blog.malwarebytes.com/detection ... ertoolkit/

Download Afbeelding AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
Klik links bij de opties op Instellingen en selecteer het tabblad Toepassingen.
Klik daar op het schuifje Afbeelding onder:
  • Firewall resetten
  • Proxy resetten
  • TCP/IP resetten
  • Hosts-bestanden resetten
Klik links bij de opties op Dashboard, klik op Nu scannen.
Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties.
Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
(Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)


Test of hierna je wifi werkt.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”