Plaats reactie
211
Het issue werd zeker niet opgelost, erger nog, nu werd er vanaf alle drie de stations gevraagd om die verrekte netwerkreferenties.
In ieder geval 2 van de 3 weer teruggezet naar de vorige versie.
212
Netwerkreferenties? Alweer? Vaagheid. Dat heb ik gelukkig niet gehad. Die verschillen met problemen in netwerken sinds Windows 10 zijn om gek van te worden.
Greetings, Black Tiger.
213
Moedeloos van het geheel was ik al bijna, radeloos nu helemaal.
Daar waar we voorheen alleen maar op 1 station die netwerkreferenties zouden moeten ingeven om Haka1 te kunnen bereiken, is ook na het terugzetten die zooi niet verdwenen en wordt er voor alle stations gevraagd om een referentie in te vullen voor je überhaupt iets kunt.
En waar die windhoos dat vandaan haalt, geen enkel idee, we hebben altijd alles voor elkaar open gehad, nooit met MS accounts gewerkt, en ook zeker niet van plan om ons te laten dwingen die aan te maken.
We gaan wel weer met stikjes lopen.
214
We gaan wel weer met stikjes lopen.
Je kan eens kijken naar een zogenaamde NAS server. Hier en  hier lees je meer over een NAS.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
215
We gaan wel weer met stikjes lopen.
Of het gast account toch maar open zetten. Maar wij hebben hier ook een NAS voor bestanden waar we altijd bij moeten kunnen. Peter's idee is zo gek nog niet misschien.
Greetings, Black Tiger.
218
Je bedoelt dat alle drie de stations dan het gast account open moeten hebben staan om met te kunnen verbinden met de Haka1 computer?
219
Ja want in plaats van de gewone accounts worden dan de gast accounts gebruik, gast toegang moet dan open staan. Ik meende dat op een van de pagina's al eens gemeld te hebben. Het is niet de meest nette en veiligste oplossing.
Misschien kun je als er voor die referenties gevraagd wordt ook nog iets met referentiebeheer
Greetings, Black Tiger.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”