Plaats reactie
1
Hallo,
Ik weet niet of mijn vraag op de juiste plaats staat. Wie kan me verderhelpen?
Op mijn Pc heb ik geen internetverbinding meer nadat ik even de Antivirus had uitgeschakeld en weer ingeschakeld had.
Bij de provider ligt het niet daar ik wel internet heb op tablet en smartphone.

Ik krijg volgende meldingen:
Ethernet heeft geen geldige IP-configuratie.
Wi-Fi heeft geen geldige IP-configuratie.
Stel adapter voor wi-fi in.
Stel adapter voor ethernet in.
Ik krijg ook volgende melding: het maken van de verbinding is mislukt met fout 6.

Wie kan mij uit mijn lijden verlossen? 
Alvast bedankt,
Mieke
2
vaag...
dus dan is standaard als eerste geboden: ga naar de startknop, open het afsluitmenu en kies de optie 'opnieuw opstarten'.
(dat is de énige manier om windows 10 weer vers in het geheugen te krijgen).
werkt het dan nog niet dan via zoekvak intypen configuratiescherm, in dat scherm naar systeem, linkerkolom beveiliging en een herstelpunt terugzetten
10
Aha, dat veranderd de zaak. Daar zit een firewall bij. Toch goed dat ik het even navraag dan.Mocht het euvel zich weer een keer voor doen.
Dank je wel.
Greetings, Black Tiger.
12
Nee, maar als de firewall de verbinding om een of andere reden geblokkeerd heeft op een of andere manier kan het zijn dat door het systeemherstel die wijziging er niet meer is.
In 9 van de 10 keer als zoiets gebeurt, zeker als het aangegeven wordt (aan en uitzetten van virusscanner) wil zo'n firewall om een of andere reden wel eens roet in het eten gooien.
Maar de firewall zal zeker nog wel actief zijn, als dat niet het geval zou zijn, dan zou het niet goed zijn. ;)
Greetings, Black Tiger.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”