Plaats reactie
16
Heb alles uitgevoerd zoals gevraagd, DNS gewijzigd in 1 1 1 1 en 8 8 8 8,en pc hertstart.
Helaas met Google en Edge werkt het niet. Ik zal mijn provider Telenet om verdere assistentie verzoeken.
Met heel veel dank voor je adequate hulp. Ben vooral blij met Opera en de gratis VPN.
Nogmaals mijn dank. Zal volgende maand een kleine donatie overmaken.
17
Dat is vreemd, want het zou eigenlijk wel moeten werken nu.
Als je Opera zonder actieve VPN gebruikt, werkt het dan ook niet?
Greetings, Black Tiger.
18
Als ik het goed heb gebruikt 'vib189' een IPv6  (WiFi) verbinding gezien de eerder geplaatste log.

Code: Selecteer alles

Wireless LAN adapter Wi-Fi:
   Connection-specific DNS Suffix  . : telenet.be
   IPv6 Address. . . . . . . . . . . : 2a02:1810:1500:5600:d1b0:54ee:60fd:a36
   Temporary IPv6 Address. . . . . . : 2a02:1810:1500:5600:8843:d648:ad19:3bdc
   Link-local IPv6 Address . . . . . : fe80::d1b0:54ee:60fd:a36%5
   Default Gateway . . . . . . . . . :
Vandaar werken de  DNS-gegevens van Google (IPv4) denk ik niet.
Wellicht werkt het ingeven van de IPv6 gegevens van CloudFlare wel, en heeft dat hetzelfde resultaat als bij de VPN van Opera.

Code: Selecteer alles

Voor IPv6: 2606:4700:4700::1111 en 2606:4700:4700::1001
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
19
Bedankt voor je nieuw bericht. Ik heb alleen IP4 gewijzigd. Zal je opdracht nauwlettend uitvoeren.
Kan je echter pas zondag of maandag terug antwoorden.
Goed Week-end.
20
Bedankt voor de correctie Maxstar. Ik had even niet opgelet, hij gebruikt inderdaad ipv6.
Ik had daar wel gekeken maar kon daar niet op eigenschappen klikken, maar dat komt omdat ik dat ook niet geactiveerd heb. Goed dat je dat gezien hebt. :goed:

@Vib189: Excuus voor mijn vergissing. Ben ook met wat teveel tegelijk bezig momenteel, moet ik ook niet doen.
Doe rustig aan, alvast een fijn weekend gewenst!
Greetings, Black Tiger.
21
Geen dank Black Tiger, doordat jouw suggestie niet bleek te werken, ging ik even terugkijken hoe dat kan. Dat bleek dus de IPv6 instelling.

@vib189 eveneens een fijn weekend gewenst, we lezen het resultaat wel! Oh, en @BlackTiger jij natuurlijk ook een fijn weekend gewenst hè.. ;)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”