Plaats reactie
1
Wanneer ik me in mijn thuisnetwerk inlog krijg ik de melding "verbonden geen internet" Aanvankelijk kreeg ik wel verbinding met de kabel. Na de probleemoplosser te hebben gebruikt, die gaf aan dat ik opnieuw moest opstarten zodat het netwerk geactiveerd kon worden heb ik ook geen internet meer met kabel.
Het vreemde is dat als ik met mijn gsm verbinding maak met mijn thuisnetwerk heb ik geen problemen. Laat ik mijn pc via de hotspot van mijn gsm verbinding maken dan heb ik wel gewoon internet.
Het moet dus ergens in mijn pc zitten maar na een hele ochtend zoeken en proberen moet ik toegeven dat ik geen idee meer heb waar ik moet zoeken dus aub HELP.
Ik heb teamviewer en met de hotspot van mijn gsm kun je in mijn pc komen.
Graag heel graag uw hulp
2
Hallo en welkom op het forum,
  • Open het startmenu en ga naar instellingen > Netwerken en internet.
  • Scroll naar beneden en klik op Netwerk opnieuw instellen.
  • Klik op nu opnieuw instellen en laat de PC hierna herstarten.
Is er nu weer op de normale manier verbinding te maken? Is dat niet het geval, voer dan het onderstaande even uit.

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Beste heel hartelijk dank voor je reactie. Dat netwerk opnieuw instellen had ik al twee keer gedaan maar heb het nogmaals gedaan zoals je gevraagd hebt, helaas wederom zonder resultaat.
Daarna heb ik de software geïnstalleerd en het volgende txt bestand is daar uitgekomen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Verwijder (tijdelijk) eens NordVPN van de computer, en voer dan het onderstaande uit.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Typ in het zwarte venster het commando netcfg -d in en druk op enter. (let op de spatie!)
! Als er een foutmelding omtrent NetSetupDeleteObject verschijnt voer het bovenstaande commando dan steeds opnieuw uit totdat dit proces voltooid is.
  • Als dit proces gereed is kunt u de opdrachtprompt sluiten.
  • Herstart vervolgens de computer en plaats even een nieuw logje van de MiniToolBox
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Helaas geen verbetering. ik heb geen TXT bestandje gemaakt als je wilt doe ik dat alsnog maar wel een scherm afbeelding. Hopelijk vertelt dit je meer.
9
Ik zie dat de opsdrachtprompt niet als administrator is uitgevoerd, vandaar dat het commando niet werkte.

Maar verwijder als eerste eens NordVPN via de softwarelijst van Windows. En herstart daarna de computer.
Voer dan het onderstaande even opnieuw uit.

Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
Typ in het zwarte venster het commando netcfg -d in en druk op enter.
Als dit gereed is wederom even de computer herstarten. (Mocht je weer foutmeldingen krijgen, plaats dan weer even een screenshot).

Maak dan een nieuw logje met de MiniToolBox en voed deze weer als bijlage toe.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
11
Dat klopt er worden geen DNS-servers toegewezen, tenminste niet de correcte.
  • Open het startmenu en typ vervolgens het commando CMD.
  • Klik vervolgens met de rechtermuisknop op de Opdrachtprompt en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Typ in het zwarte venster nu één voor één de onderstaande commando's gevolgd door enter.

Code: Selecteer alles

ipconfig /flushdns
ipconfig /registerdns
ipconfig /release
ipconfig /renew
netsh winsock reset
  • Als dit proces gereed is kunt u de opdrachtprompt sluiten.
  • Herstart vervolgens de computer en plaats wederom een nieuw logje van de MiniToolBox
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
12
Het wilde aanvankelijk niet lukken terwijl ik zeker weten alles goed heb ingegeven. Maar uiteindelijk heb ik en bekabeld en draadloos netwerk !!!!!!!
DANK JE WEL :dank: Dit was mij nooit gelukt zonder jouw.
SUPER SUPER BEDANKT!!!!! :dank:
14
Beste Maxstar, ik weet niet hoe ik je likes kan geven maar als dank je wel heb ik een donatie gedaan.

Nogmaals bedankt ik ben heel blij en zonder je hulp was het mij nooit gelukt
:dank:
15
Graag gedaan en hartelijk dank voor de donatie, een like is te geven via het duimpje rechtsboven in het kader van een geplaatst bericht.
Nogmaals dank voor de donatie en fijn dat het probleem is verholpen?

En mocht je ooit weer een probleempje hebben, klop hier gerust aan voor hulp. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”