Plaats reactie
16
Wifi doet het nog steeds en Wifi icoontje blijft zichtbaar (gelukkig).

Maar nu heb ik ineens een ander probleempje.
Ik kan documenten (bijv. een Word document) niet meer opslaan op de laptop.

Krijg dan de melding:
"U hebt niet de juiste machtigingen om bestanden op deze locatie op te slaan.
Neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen.
Wilt u in plaats van deze map de map XXXXX_000 (XXXXX= mijn voorletter plus 1e vier letters van mijn achternaam) gebruiken?"

Ik kan documenten wel op mijn bureaublad opslaan, kopiëren naar andere map lukte niet.
Krijg dan melding:
"Toegang tot doelmap geweigerd.
U dient Administrator machtigingen op te geven om iets naar deze map te kopiëren".

Verplaatsen naar een andere map lukt wel.

Ook heb ik sinds ik de netwerkadapter driver heb geïnstalleerd via linkje van HP support een aantal nieuwe mappen:
- DATA
- EAP
- RTWLANE_Driver
- Version
- Youcam (deze map is leeg)
Plus allemaal losse bestanden (bijv setup.iss, 0x0402, IsConfig enz)

Weet jij wat ik kan doen om documenten weer op te slaan en of ik de bovenstaande mappen kan verwijderen?

Dank je wel weer!
Groetjes,
Bridget
17
Nja, meestal ben ik er wel elke dag, maar vaak maar 1x per dag. Gelukkig zijn er hier nog meer collega's die ook verstand van zaken hebben. ;)

Laten we inderdaad hopen dat het zo blijft. Post stond als opgelost inderdaad omdat het voorheen opgelost was.
Mocht het probleem terug komen dan halen we dat "opgelost" gewoon weer weg, maar laten we hopen dat dit niet nodig is en het nu blijft werken.

Groeten, Richard.
Greetings, Black Tiger.
18
Hai Richard,

Gelukkig doet mijn wifi het nog steeds goed! :smiley_swinging:

Alleen heb ik nog wel een probleempje met dat het opslaan van documenten. Zie mijn melding hierboven.

Heb jij hier tips voor of moet ik dit in een ander forum onderdeel posten?

Groetjes,
Bridget
19
Hallo Bridget.

Oeps, sorry, om een of andere reden heb ik de vorige reactie totaal gemist, dus ook de vraag niet gezien.
Fijn te horen dat de wifi van de laptop het wel weer doet. Maar als ik je vraag zo zie en wat de laptop aan geeft klinkt dat wel verdacht.
Dat sterkte me in de gedachte dat mijn advies in post #14 toch niet zo slecht was.

Ik heb hier geen tips voor. Normaliter moet je gewoon in Mijn Documenten (en andere plekken) je documenten kunnen opslaan. Ook het feit dat je geen administrator zou zijn is vreemd. Dat zou ook kunnen verklaren waarom die wifi in eerste instantie niet wilde.

Het lijkt me het beste inderdaad om in een ander forum onderdeel de vraag te posten en toch eens een check te laten doen.
Succes alvast!
Greetings, Black Tiger.
20
Hai Richard,

Ja gek he. Ik ga inderdaad een nieuwe melding maken in ander deel van het forum.

Het probleem met wel/geen wifi is toch nog niet opgelost trouwens. Heb soms weer geen verbinding, dan is ook de netwerkadapter met 'wifi' in de naam weg. Soms lukt het om stekker uit modem te halen.

Denk dat je gelijk hebt en er (ook door niet op kunnen slaan documenten) iets anders aan de hand is.

Dank voor je hulp en meedenken! Ik zal deze post sluiten.

Groetjes,
Bridget
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Netwerken, Draadloos Netwerk, Routers & Modems”