Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik heb onlangs een nieuwe desktop gekocht en deze zelf in elkaar gezet. Zie dit onderwerp voor specificaties.
Nu denk ik dat er iets mis is met de videokaart, de pc start vrij vaak opnieuw op wanneer ik aan het gamen ben.
Ik heb de fans voluit gezet om de temperatuur zo laag mogelijk te houden (tussen 40 en 50 graden Celsius).
Ook heb ik geprobeerd de kloksnelheid van de videokaart naar beneden te halen (1000 MHz bij hoge prestaties).

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

mvg. Hertzwijn.
3
Ik heb al geprobeerd om het uit te schakelen via systeem beheer, maar dat heeft niet gewerkt.

Mijn broer wees mij op het gebeurtenissenlogboek, daar staat o.a. een kritieke fout.

Type Bron id categorie
Kritiek Kernel-Power 41 (63)
met als omschrijving;
Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te zijn afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

Ik hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Mvg. Hertzwijn.
4
Download Afbeelding BlueScreenView in installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op je bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
6
Wat je kunt proberen is om als eerste de drivers van de netwerkkaart opnieuw te installeren.
Als ik op internet zoek gaat de melding Kritiek Kernel-Power 41 heel veel samen met problemen met de netwerkkaart drivers.

Je gebruik het [Gigabyte GA-78LMT-USB3] moederbord neem ik aan?

Dit is de link waar je de netwerkdrivers voor dit moederbord kan downloaden.
http://lu.gigabyte.com/products/product ... id=4305#dl" onclick="window.open(this.href);return false;
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
7
Ik heb alle drivers opnieuw geinstalleerd, echter mag het niet baten.

Nu heb ik ook gelezen dat het mogelijk is dat er niet genoeg elektriciteit beschikbaar is. Al lijkt 500W mij wel genoeg.Is dit te controleren?

mvg. Hertzwijn
8
500 watt is ruim voldoende en met een PCU calculator kan je het theoretisch dubbel checken.
Het zou wel een storing in de voeding kunnen zijn, en een onstabiele +12v lijn is dan het meest voor de hand liggend.

Je hebt het systeem zelf gebouwd neem ik aan?
Wat je kunt doen is een andere PSU testen als je die tot je beschikking hebt en eventueel een andere videokaart.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”