Plaats reactie
1
Hallo,

Via Hijackthis ben ik verwezen naar deze forum.
Eerste problemen waren "Userinit error en logonUI error", zie forum topic: http://www.hijackthis.nl/forum/viewtopi ... =4&t=39204

Ben nieuw op deze website.
Momenteel een Asus laptop onderhanden van mijn zwager. (mijn eigen pc loopt als een zonnetje..)

Help vaak mensen met PC problemen.
Echter kom ik er nu niet zelf uit.
Ik heb BlueScreenView al geinstalleerd, zie bijgevoegd log.

Hopelijk dat er iemand mij kan helpen.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een opdrachtregel, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Afbeelding
4
Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Afbeelding
6
Plaats eens het volgende log:

Stap 1:
Download Afbeelding MiniToolBox en plaats deze tool op je bureaublad.

Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's en browsers!
Start MiniToolBox
- Windows 2000 en XP: dubbelklik op "MiniToolBox.exe".
- Windows Vista,7,8,8.1 en 10: rechtsklik op "MiniToolBox.exe" en klik op "Als Administrator uitvoeren".

Bevestig de opstartmelding "Are you sure you want to continue?" met Ja.

Vink de volgende onderdelen aan:
  • Flush DNS
  • Report IE Proxy Settings
  • Reset IE Proxy Settings
  • Report FF Proxy Settings
  • Reset FF Proxy Settings
  • List content of Hosts
  • List IP configuration
  • List Winsock Entries
  • List last 10 Event Viewer Errors
  • List Installed Programs
  • List Devices (Only Problems)
  • List Users, Partitions and Memory size
  • List Minidump Files
  • List Restore Points
Klik op de knop "Go".
Na het scannen zal een logje verschijnen op je bureaublad, "MTB.txt".
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Afbeelding
8
Ik zie dat er nogal wat minidumpfiles op je computer staan, welk ik graag uitgelezen wou willen zien.
  • Download Afbeelding WhoCrashed en installeer deze
  • Klik op Analyze
  • Klik in het gebied waarin Welcome to WhoCrashed (HOME EDITION) v 5.51 staat
  • Combineer [Ctrl & A] → Rechtsklik → klik Kopiëren
  • Plak deze in kladblok en sla deze op als WhoCrashed.txt
  • Upload het bestand op Daniel's Upload
  • Klik op Bladeren... en selecteer het bestand
  • Klik op Toevoegen
  • Post deze link in je reactie
Afbeelding
10
Kijk bij ASUS of er drivers zijn voor:
  • Intel Matrix Storage Manager driver - ia32, Intel Corporation
  • ASUS CopyProtect driver, Windows (R) Win 7 DDK provider
  • Atheros Extensible Wireless LAN device driver, Atheros Communications, Inc
Afbeelding
15
Vanavond na opstarten heeft windows een repair uitgevoerd omdat er beschadigde bestanden waren gevonden.
Na herstart gelijk een BSOD
Na deze herstart een melding over ControlDeckStartUp die niet wou opstarten
gevolgd door wederom een BSOD.
Na opstarten weer een BSOD als nu een BSOD volgt dan computer herstarten in veilige modus.

Na opstart in veilige modus de files gezipt, zie link.
http://www.daniel.vanmelzen.eu/uploads/ ... ZDhnyo.zip

Na herstart werkt ControlDeckStartUp niet meer
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”