Plaats reactie
1
Nieuwe PC (Windows 10) en steeds vastlopers. Muis en toetsenbord (control/alt/delete) werkt niet meer. CD laden gaat nog wel open en dicht. Beeld blijft staan zoals het staat (dus geen BSOD). Ik zie in de PC foutmeldingen lijst wel allerhande kritieke stops staan, maar weet echt niet waar de vastlopers door komen. 
Wie kan me helpen en wat moet ik doen om deze foutmelding lijst hier in te laden?
2
Hoe nieuw is de pc?
Muis en toetsenbord ook nieuw?
Bent u al terug gegaan naar de winkel in verband met garantie?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Nieuwe als in 'andere'....muis en toetsenbord wel nieuw, al heb ik de zelfde vastlopertjes met het oude toetsenbord en muis.
5
geen nieuwe pc, vastlopertjes bij zowel nieuwe als ouder muis en toetsenbord. Geen BSOD, maar pc reageert niet meer. Kan m alleen nog 'hard' uitzetten. Ik zie wel in de foutmelding lijst allerhande kritieke stops. Hoe kan ik zon dergelijke file ook al weer genereren en hier uploaden?
6
coolco schreef:geen nieuwe pc, vastlopertjes bij zowel nieuwe als ouder muis en toetsenbord. Geen BSOD, maar pc reageert niet meer. Kan m alleen nog 'hard' uitzetten. Ik zie wel in de foutmelding lijst allerhande kritieke stops. Hoe kan ik zon dergelijke file ook al weer genereren en hier uploaden?
Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op Uitschakelen te klikken.
Hoe  werkt je pc dan?
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Nieuwe update:
Geheel nieuwe pc (Windows 10). Na 1709 update sluit PC bijna nooit meer goed af. Ik krijg dan eerst een BSOD (met wisselende foutcodes), PC start dan zelf opnieuw op. Als ik dan zelf weer afsluit, sluit de PC wel (goed en zonder foutmeldingen) af.
Wat zou de issue hier kunnen zijn en hoe zou ik deze kunnen oplossen?
8
Hallo,

Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
10
Hallo,

Maak een nieuwe map aan bv c:\temp,
Ga naar de map C:\Windows\Minidump

Kopieer de minidump (C:\WINDOWS\Minidump\110617-11093-01.dmp) die erin staat, plaats deze in c:/temp maak hier een zip-bestand van.

Uitleg: http://www.hoezelfmaken.nl/index.php/computers/zelf-een-zip-bestand-maken
Upload die naar: http://www.filedropper.com/
En plaats dan de verkregen link in je volgende antwoord
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
11
Gedaan...maar...zowel het niet gezipte bestandje als het wel gezipte bestandje geeft 'an error occured' bij filedropper :-(
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”