Plaats reactie
17
Java updaten:
Download de nieuwste Java-versie HIER
Start het nog niet.
Ga naar Configuratiescherm - Software
De-installeer alles wat begint met "Java".
Herstart je computer.
Na de herstart, start je de nieuwste Java installatie.
Let op: haal de 2 vinkjes weg zodat de extra software van Ask niet meegeïnstalleerd wordt!
Afbeelding
18
Ik heb de oude Java versie verwijderd, de nieuwe geinstalleerd maar die gaf een waarschuwing dat er nog verouderde Java bestanden op stonden. Deze heeft hij verwijderd maar ik weet niet of nu de goede en meest recente er nu wel op staat. Ik zie hem namelijk niet staan bij Software.
19
Mogelijk restjes van Java verwijderen met JaVaRa:
  • Download JavaRa, sla deze op je bureaublad en pak het uit naar zijn eigen map
  • Dubbelklik op JavaRa.exe om het programma te openen en kies Nederlands als taal.
  • Klik op de knop "Verwijder Oudere Versies"
  • Accepteer elke meldingen.
Installeer Bulk Crap Uninstaller om te checken of Java geinstalleerd is en zo niet, installeer dan de laatste versie via de door mij eerder gegeven downloadlink in deze discussie.
Afbeelding
26
Via Internet Explorer lukte het wel. Ik schijn toch de laatste drivers te hebben:
Product Current
Installed Driver
Recommended
Update
GeForce 9500 GS 342.01 Your PC currently has the latest driver installed for your GPU. No driver update is necessary at this time.
Afbeelding  
27
Kijk het ff aan hoe het gaat. Mocht er onverhoopt een blauw scherm optreden, plaats dan een nieuw bluescreenview log en kijken we verder.
Afbeelding
30
Weer een blauw scherm, maar dit keer bleef hij hangen op 'voltooid 0%' en moest hem toen weer handmatig afsluiten en opstarten. Geen minidump van beschikbaar. Deze crash heb ik trouwens meer mee gemaakt de afgelopen keren bij een BSOD en daar waren ook geen minidumps van. De crash/BSOD kwam voor binnen enkele minuten na het opstarten, wat ik ook al mee maakte toen ik nog Windows Vista er op had.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”