Plaats reactie
76
Geinstalleerd, en dat ging vrij snel zonder melding, gewoon een statusbalkje wat zich vulde en dat was het, maar heeft niets uitgehaald. Nog steeds het uitroepteken bij de coprocessor bij apparaatbeheer.Vraag me af of hij dus wel goed geinstalleerd is aangezien dit een bestand voor Vista is niet voor Windows 10.
82
Moet dat Windows 10 32 bit zijn, aangezien mijn systeem 64 bit is? Overigens staat de 32 bit versie niet op de site van NVIDIA alleen Windows 10 64 bit.
83
Ok, dat was mij niet duidelijk dat je systeem 64bits was. Selecteer dan uiteraard 64bits. Hopelijk dat dit gaat werken. Probeer het eerst ook.

Zo niet, denk ik er aan dat je hardware niet compatible is. Oplossing kan dan zijn een andere videokaart aan te schaffen...
Afbeelding
84
Ok, gedaan. De juiste staat er op. Nog geen BSOD ervaren dus nog niets over te zeggen, maar wel voordat ik de software installeerde, maar daar heeft hij geen minidump van onthouden aangezien hij vast liep op 30% voltooid. Moest hem weer handmatig uit en aan zetten. Coprocessor staat nog steeds een uitroepteken bij in apparaatbeheer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”