Plaats reactie
1
Hallo, als update KB 4025341 voor Win7 wordt gedownload en geinstalleerd en windows configureerd de boel en daarna opnieuw gaat opstarten krijg ik het blauwe scherm.Als ik systeemherstel doe en deze update is verwijdert is alles weer bij het oude.Ik heb geen idee waar dit aan ligt dus ik durf deze update voorlopig niet te installeren tot ik weet waar dit aan kan liggen.Ik al heb alle drivers bijgewerkt maar is ook geen oplossing .Misschien heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen

Ik heb nog dit bericht op internet gevonden:
There have been reports of BSODs after installing the July 11 patches on some older Win7 machines. Both KB 4025337, the security-only Update, and KB 4025341, the Monthly Rollup have been involved. Uninstalling the update fixes the problem.

Gr Ed
2
Hallo,

Download Afbeelding BlueScreenView en installeer deze.
  • Na de installatie zal BlueScreenView starten.
  • Selecteer 1 bestand uit de lijst onder Dump File en druk op Ctrl+A
  • Klik vervolgens op File en daarna op Save Selected Items (Ctrl+S)
  • Sla het bestand op het bureaublad op. Open vervolgens dat bestand, en post de inhoud in je volgende post als bijlage.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo ik hoop dat ik het goed heb gedaan.Ik zag als laatste datum crashtime 10-4-2017 staan  dat is april maar ik heb probleem sinds afgelopen week na de windows update.Ik weet niet of dat wat uitmaakt.
Nog ter informatie ik  heb op de pc Avast Free Antivirus-Hitman pro alert- Malwarebytes- Zemana antilogger en PCTools Firewall
Alvast bedank voop de hulp

Mvg Ed
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

De laatste crashdump van (10-04-2017) is veroorzaakt door de PC Tools Firewall. Deze firewall wordt door Symantec sinds 2012/2013 al niet meer voorzien van updates. Mijn advies is om deze als eerste eens te verwijderen, het zou zomaar kunnen dat deze conflicteert met de eerder genoemde update.

Staan er verder in de map "C:\Windows\Minidump" nog crashdumps met een recentere datum dan 10-04-2017?
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo,
Nee 10-4-2017 is de recentste datum.Ik heb PC Tools  Firewall al heel lang nooit problemen mee gehad.
Ik zal je advies opvolgen en hem verwijderen en de beveligings update van windows opnieuw downloaden en installeren en kijken of het nu wel lukt
Zoals ik al eerder zei had ik berichten gelezen dat deze kb4025341 bij sommige mensen crashes veroorzaakt,ik dacht al dat ik de enige was
Ik ga aan de slag hiermee en ik hou u op de hoogte van het resultaat.

Mvg Ed
6
Hoi ik heb PC Tools verwijdert maar krijg nog steeds het BSOD.Ik heb van het blauwe scherm wat gegevens genoteerd.ik kan er geen knoop aan vast touwen u misschien wel
Technical Information
Stop: 0x00000050 (0xFFFFFFFFFFFFFFF83,0XFFFFF8000389c363,0x00000000000000
Als het niet lukt zit er niks anders op dan deze update voorbij te laten gaan

Mvg Ed
10
Hallo ik wou dat ik zeggen dat het opgelost is maar dat is het niet.Ik heb Avast verwijdert,ik heb Malwarebytes en Hitman Pro-Alert verwijdert en ik heb alle drivers geupdate
Dus daar ligt het het niet aan.
Ik kan wel zeggen ik zet alles opnieuw erop dan ben ik er vanaf  en begin helemaal opnieuw maar dat is het laatste wat ik doe, ik ga nog even door met zoeken.
Ik hoop dat ik de oorzaak vindt,in ieder geval bedank voor het meedenken naar een oplossing voor dit probleem.

Mvg Ed
11
Hallo,

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
13
Hallo,

Start de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool nogmaals.
  • Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht..
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
15
Hallo,

Probeer de update die steeds mislukt eens handmatig te installeren, je kan de volledige update via de onderstaande link downloaden.
http://www.catalog.update.microsoft.com ... =KB4025341

Download hier de: Maandelijkse kwaliteitsrollup voor Windows 7 voor op x64 gebaseerde systemen (KB4025341)
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”