Plaats reactie
16
Hallo ik heb de update handmatig geinstalleerd.maar dit helpt ook niet.Ik heb al jaren een pc maar dit heb ik nog nooit meegemaakt
Komt het vaker voor dat jullie zo een hardnekkig probleem onder ogen krijgen of ben ik een uitzondering.
Ik heb in de tussentijd al wat software programma's die ik de laatste tijd had geinstalleerd verwijdert met RevoUninstaller maar dat heeft ook nog niet geholpen.
Ik heb geen idee waar dit aan kan liggen dat ik juist deze update niet kan installeren.

Mvg Ed
17
Hallo,

Een dergelijke (hardnekkig) probleem komt zeker vaker voor, en hier blijkt er wellicht een compatibiliteitsprobleem te zijn tussen wat oudere hardware en deze update.

Download Afbeelding SFCFix naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op SFCFix.exe en klik op Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens opent er een commandprompt, klik hier op een willekeurige toets b.v. de spatiebalk om door te gaan.
  • Volg nu de verdere instructies zoals deze in de vervolgschermen worden weergegeven.
  • Wanneer de tool gereed is opent er een logbestand in kladblok, en wordt tevens als  SFCFix.txt op het bureaublad opgeslagen.
  • Voeg dit bestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
18
Hallo,Ik dacht ook al aan oudere hardware problemen.Maar ik  heb hier een 12 jaar oude Acer laptop staan daar heb ik windows 7 home premium (heb ik ook op de desktop) op gezet,alle updates 
 inclusief kb4025341 geinstalleerd en dit oude ding werkt perfect geen bsod.  
Ik heb sfcfix uitgevoerd en het bestand bijgevoegd.

Mvg Ed
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
20
Hallo Dit heeft helaas ook niet geholpen.Dit probleem kun je echt hardnekkig met hoofdletters schrijven.Op fora speur ik ook naar dit probleem.er zijn toch veel mensen die met hetzelfde zitten lees ik na deze update maar nergens wordt een adequate oplossing hiervoor aangedragen .
Ik weet niet of er nog opties openstaan om dit op te lossen of dat ik maar  ,helaas, een recovery moet doen.

Mvg Ed
21
Hallo,

Het is inderdaad een hardnekkig probleem, maar dat maakt het er wel uitdagender op om op te lossen.

Ga naar start>uitvoeren en geef daar het volgende commando op CMD
Klik met de rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt CMD en kies voor uitvoeren als administrator om de opdrachtprompt te openen.
Type nu achter C:\Windows\System32 het commando sfc /scannow gevolgd door enter. (Let op! de spatie na sfc)
Afbeelding Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
22
Ik kwam dit topic tegen, HeatSurge heeft zijn/haar probleem eindelijk zelf opgelost.
Wellicht biedt dat topic een oplossing :pray:, het is zeker de moeite waard om even door te nemen. 
Ik gebruik géén Windows 7 meer, kan dus niet even nagaan.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
24
Hallo,ik heb sfc /scannow uitgevoerd en het bestand bijgevoegd.

Mvg Ed
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
Hallo,

Volg de onderstaande instructies om een Afbeelding DISM Scan van Windows uit te voeren.
  • Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
  • Klik met rechtermuisknop op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator.
  • Typ nu het onderstaande blauw gedrukte commando over gevolgd door enter.
    • DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
  • Wacht nu tot dit proces gereed is en open nu de volgende map "C:\Windows\Logs\CBS\".
  • Voeg uit deze map het logbestand met de naam CBS.log als bijlage toe aan uw volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
26
Hallo ik heb gedaan wat je gezegd heb.Ik weet niet hoelang dit proces duurt maar het was in een seconde gebeurt,is dit juist?
Ik zag wel in het opdrachtprompt schermpje staan Fout 87 met daar onder  de optie restorehealth wordt niet herkend in deze context.
Ik heb geprobeerd CBS.log bij te voegen maar krijg de melding bestand is te groot.

Mvg Ed
27
Hallo,

Ik heb even met een collega overleg gehad, en voer het volgende eens uit.

Stap 1:
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

Download Afbeelding SFCFix.exe (by niemiro) en verplaats het naar je bureaublad.
Download het bestand SFCFix.ZIP en bewaar deze op je bureaublad.
Let op: Sluit nu eerst alle openstaande programma's.
Sleep het bestand SFCFix.ZIP in SFCFix.exe zoals op onderstaande afbeelding: Afbeelding
SFCFix zal het script vervolgens uitvoeren.
Na afloop hiervan zal op het bureaublad een logbestand met de naam SFCFix.txt verschijnen.
Post dit logbestand als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Klik op Start - Alle programma's - Bureau-accessoires.
Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
Typ in het zwarte venster SFC /SCANNOW en druk op de enter-toets. (let op de spatie!)

Als dit klaar is, kopieer het bestand C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log eerst naar je bureaublad.
Ga naar http://www.filedropper.com.
Klik op de groene knop "Upload File".
Selecteer het bestand CBS.log op je bureaublad en klik op Openen.
Na het uploaden:
Kopieer en plak de link in het kader onder "Link To Share This File With Anyone:" in je volgend bericht.[/quote]
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
28
Hallo,ik heb alle bestanden zoals gevraagd klaar om te posten.Alleen als ik naar filedropper.com ga ,die groene knop die werkt niet kan dat zijn.

Mvg Ed
30
Hallo ,met uploadfiles is het wel gelukt
Hier zijn de bestanden,ik hoop dat ik het goed gedaan heb met de link.Ik moet nog wat eigen worden met de website

https://ufile.io/qng2f

Mvg Ed
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “BSOD, Systeemcrashes & Opstartproblemen”